Danski modni brend Ganni iz sezone u sezonu bilježi sve veću globalnu popularnost, i to s dobrim razlogom. Ono što je počelo kao skandinavski brend s pomakom, danas je sinonim za i dalje dostupni luksuz, autentičan stil i modu koja vas čini modno autentičnim. Osim redovnih kolekcija pažnju privlače i Ganni suradnje s velikim imenima, od Levi’sa do Barboura, a razlog je jednostavan, uvijek donose nešto novo i nepredvidivo.
No najnovija suradnja s američkim gigantom New Balance još jednom potvrđuje Gannijevu sposobnost da riskira ali i pogodi.
Sneaker-loafer u novom izdanju
Model koji je izazvao nemalo polemika pri svojoj premijeri, New Balance 1906L sneaker-loafer, sada je doživio odvažan redizajn u Ganni stilu. Nakon originalne verzije i eksperimentalne suradnje s dizajnerom Junom Watanabeom, Ganni je prvi brend koji se usudio ponovno pristupiti ovom neobičnom hibridu i dati mu vlastiti pečat.
Rezultat? Cipele koje obožavate ili mrzite. Nova verzija je upečatljiva kako po naglašenom potplatu tako i po ukrašeno prepoznatljivom snake printu i detaljima od lakirane kože. Na remenu mokasinke nalazi se metalni Ganni leptirić, dok New Balance logo ostaje podsjetnik na tehničku izvrsnost iz koje dolazi. Kako bi obilježili izlazak ovog modela, Ganni i New Balance su u kampanji angažirali glazbenicu Samaru Cyn, a kroz kontrastne outfite kampanja slavi slobodu izražavanja.
Što kaže tržište? Prve reakcije tržišta pokazuju da su kupci oduševljeni. Ovaj sneaker-loafer očito je potvrda koliko je (modna) individualnost važna, a za sve koji se pitaju gdje kupiti ovaj model cipela, odgovor je na Ganni webu, uz napomenu, požurite jer bi ubrzo mogle biti - rasprodane.
Cijena im je 195 eura.