Na nedavnoj Fendi reviji u Milanu, u sklopu Tjedna mode za proljeće/ljeto 2026., publika je imala priliku svjedočiti ne samo eksploziji boja, živopisnih uzoraka i inovativnih tekstura, već i detalju kojem većina nas teško može odoljeti - torbama. Silvia Venturini Fendi je potvrdila da su torbe, više nego ikad, ključni element vizualne priče i identiteta brenda.
Vratimo se na samu reviju, jer puno nas je elemenata ostavilo u dobrom tonu. Prvo, lokacija, revija je održana unutar same Fendijeve središnjice u Milanu, a pista je bila oblikovana u formi pikseliziranih blokova, baš kao što je i najavna kampanja najavila.
Ta je estetika savršeno odgovarala kolekciji koja se igra geometrijom, bojom i slojevitim materijalima. Također, Silvia Venturini Fendi je predstavila paletu nijansi, miks u kojem su se susretali tirkiz, jarkocrvena i bubblegum roza, ali i neutralne nijanse, uronjeno motive cvijeća i geometrije.
Fendijevo umijeće rada s kožom i u ovoj je kolekciji vrijedno divljenja, zato su torbe i bile posebna poslastica viđenog. One su povezale temu cvijeća, perli, linija i ručnog rada, a kombinirane s nakitom kojeg je dizajnirala Delfina Delettrez Fendi, dodatno su potaknule temu važnosti personalizacije i obiteljskog nasljeđa. Zvijezda revije zasigurno je model Fendi Peekaboo (ne prestajemo se vraćati krznenom ružičastom izdanju i pogledu u unutrašnjost torbe), ali tu je i vječni klasik Fendi Baguette, te Fendi Spy, svaka u odličnoj interpretaciji i proljetnoj energiji.
Jednaku pažnju zaslužuju i cipele, sandale, naočale i odlični detalji koju modu čine - modom. Sve je bilo i više nego privlačno, i modno snažno, uz podsjetnik kako ove godine Fendi obilježava velikih sto godina postojanja, te ostaje primjerom koliko je važno da, usprkos godinama i brojnim kolekcijama, zna i želi interpretirati modu i viziju.