Ovo modno sportsko lansiranje nije iznenađenje, ali je ipak snažno kampanja odjeknula medijskim prostorom. Suradnja najavljena još u veljači napokon je dočekala svjetlo dana, a čini se da odgađanja od prvotno najavljenih datuma mogućeg lansiranja nisu umanjila uzbuđenje.
Kampanja pod nazivom Bodies at Work okupila je više od 50 sportaša iz cijelog Nike portfelja, a uz Kim Kardashian tu su i mega imena kao što su Serena Williams, Jordan Chiles, Romane Dicko, Beatriz Hatz, Chloe Kim, Nelly Korda, Sha’Carri Richardson, Madisen Skinner...
Zanimljivo je i da je Serena Williams, osvajačica 23 Grand Slam naslova u pojedinačnoj konkurenciji i četiri olimpijske zlatne medalje, istaknula vrhunsku kvalitetu NikeSKIMS kolekcije: "Osjećam se nezaustavljivo kada treniram u njoj", što će zasigurno potaknuti brojne fanove slavne tenisačice da provjere što se to točno nalazi u kolekciji.
Viđeno otkriva liniju koja nudi sportsku odjeću koja spaja Nikeovu poznatu tehnologiju sa SKIMS-ovom stručnošću u dizajnu orijentiranom na rješenja. Zanimljiv je i info kako se za kolekciju koriste inovativne tkanine, a 58 pažljivo osmišljenih komada u sedam kategorija, od oblikujućih bodija i bešavnih tajica, do kratkih hlača, sportskih grudnjaka, hoodie majica i potkošulja. Kolekcija pruža brojne mogućnosti kombiniranja, a izrađena je kako bi zadovoljila potrebe svih tipova tijela, od top sportaša do rekreativaca.
„NikeSKIMS nudi ono što nijedan drugi brend ne može, novu estetiku i sustav odijevanja, opsesivno izrađen za tijelo, koji ide od studija do teretane i dalje“, stoji u priopćenju, a Kim Kardashian je dodala: „Naša je misija jasna, redefinirati žensku sportsku odjeću bez kompromisa“.
Paleta boja ostaje vjerna prepoznatljivom SKIMS stilu, zagasiti neutralni tonovi i duboke, nosive nijanse daleko su od klasične sportske estetike, materijali su prozračni, upijajući vlagu i brzo se suše, a pritom prate pokret bez gubitka oblika. I ovdje je baš kao i u SKIMS-u, naglasak na inkluzivnosti, kolekcija dolazi u veličinama od XXS do 4X, čineći je dostupnom i zanimljivom velikom globalnom tržištu.
Globalno lansiranje zakazano je za 26. rujna.