Zanimljivo je pratiti nastavak razvoja brenda JW Anderson, posebno otkako je Jonathan Anderson preuzeo kreativno vodstvo u Dioru. Njegov rad u Dioru pokazuje koliko je sposoban balansirati inovaciju i tradiciju, a istovremeno njegov vlastiti brend ostaje mjesto eksperimenta i originalnog izraza.

Kampanje JW Andersona uvijek su pažljivo osmišljene, kombiniraju sofisticirani dizajn s intrigantnim vizualnim pričama, često uključuju neočekivane detalje ili poznate ličnosti poput Johna Malkovicha, koji je i zaštitno lice kampanje za Loafer Bag. Torba je inspirirana klasičnom penny loafer cipelom, a svaki detalj je kako i doliči ovom brendu, pažljivo osmišljen. Izrađena u Italiji od mekog antilopa i glatke kože, dolazi u različitim bojama i veličinama.

JW Anderson John Malkovich
Foto: JW Anderson

A na pitanja zašto baš Malkovich, za podsjetiti je kako je on poznat po svom karizmatičnom, pomalo nepredvidivom stilu. Njegov lik zasigurno odražava posebnost estetike brenda koji slavna imena ne bira samo zbog marketinga. Kampanje ovdje iz sezone u sezonu pričaju priču, a poznata osoba postaje dio vizualnog narativa, što naglašava intelektualnu i umjetničku dimenziju brenda.

JW Anderson John Malkovich
Foto: JW Anderson

Kampanju je režirao Jonathan Anderson, uz styling Benjamina Bruna i fotografiju Heikkija Kaskija, čime se dodatno naglašava reputacija i umijeće JW Andersona u spajanju neočekivanih kulturnih referenci s poželjnim dizajnom.

Kolekcija Resort Spring Summer 2026 uključuje i pletene komade izrađene od najfinijih pređa, japanski proizvedeni traper razvijen s majstorima, Chelsea čizme, cool umjetničko uporabne predmete, jer JW Anderson snažno živi ideju zanatstva.