Saint Laurent je još jednom priredio spektakularnu reviju u Parizu podno Eiffelovog tornja te okupio zvjezdani FROW. Kreativni direktor Anthony Vaccarello predstavio je proljetnu kolekciju za 2026. godinu, a reviju su obilježili ne samo moćni krojevi, nego i moćni gosti, modna elita koja je red stolica pretvorila u vlastiti runway.
Što je zapravo FROW?
Ako vam se čini da pod zadnje svi govore o FROW, pojmu koji označava prvi red na modnoj reviji, u pravu ste. To je bilo i ostalo mjestom rezerviranim za najvažnije goste, a tko sjedi ili će sjediti u front rowu je dio pažljivo isplanirane modne strategije i imidža brenda. Kod Saint Laurenta, FROW je uvijek snažna poruka, i modna, i kulturološka.
Na sinoćnjem FROW-u najviše pažnje privukla je dobro poznata četvorka modne scene, Hailey Bieber, Zoë Kravitz, Charli XCX i Rosé iz BLACKPINK-a. Sve četiri već su nekoliko sezona redovite gošće Vaccarellovih revija, a sinoć su pokazale zašto su modne ikone svoje generacije.
Hailey i Charli pojavile su se među prvima, odjevene u slične, cool kombinacije. Obje su nosile babydoll kratke hlačice s čipkastim detaljima, Charli u puderasto ružičastoj, a Hailey u butter yellow nijansi. Uz njih su nosile anorake jarkih boja, štikle YSL torbice i naravno - tako poželjan djevojački stil.
Zoë Kravitz pokazala je vrhunsku jesensku estetiku u khaki bomber jakni, ispod koje se nazirala svijetlo žuta slip suknja, dok je look zaokružila prozirnim štiklama. Rosé je pak zasjala u nebeskoplavom kombinezonu s dramatičnim šlepom, styling koji je savršeno odgovarao svečanosti večeri.
U publici su se našle i Kate Moss s kćeri Lilom Moss, Madonna sa svojom kćeri Lourdes Leon, glazbenica i modna ikona Teyana Taylor, te Walton Goggins, zvijezda serije The White Lotus. Tu je bio i Christopher Briney, trenutačno jedno od najtraženijih mladih lica u filmskoj i modnoj industriji.
Ali vratimo se važnosti pojma FROW.
I dok su u prošlosti prvi redovi na revijama bili rezervirani za modne urednike, kupce i povlaštene klijente, danas, tko sjedi na tim mjestima govori o tome kome se brend obraća, kako želi da ga se doživljava, i s kakvom publikom želi biti povezan. Kada Hailey Bieber, Rosé, Zendaya ili Kylie Jenner sjede u prvom redu, njihove fotke instant završavaju na društvenim medijima, a ta količina dijeljenja i komentara vrijedi više od bilo koje reklame.
Brendovi to znaju i zato pažljivo biraju FROW goste kao strateški marketinški alat. Jer modna pista više nije jedino mjesto gdje se predstavlja kolekcija, a FROW je često produžetak te piste. Što nose gosti u prvom redu često je jednako komentirano kao i modeli na pisti.
Jer ovdje ta moda oživljava uz savršenu dozu osobnosti onih koje je nose, a kolekcija postaje predmetom želja i puno prije nego što će doći do polica prodajnih mjesta i kupaca. Zato ne čudi što je FROW postao kulturni fenomen, marketinški alat za storytelling predstavljen kroz petnaestak minuta trajanja revije.