Milanski Tjedan mode ove je sezone bio i više nego zanimljiv. I dok se na prvi trend čini da su modni debiji zasjenili redovne revije i nastupe modnih kuća (koje nisu zadesile promjene), za zaključiti je kako je kako je ovaj Tjedan bio prilikom za doživjeti povijest u nastajanju. A u nizu modnih debija posebno je zadovoljstvo osvrnuti se na debi Louise Trotter za modnu kuću Bottega Veneta. I nisu pretjerali. Prva kolekcija nove kreativne direktorice bila je više od mode, bila je to poruka brendu, njegovoj povijesti i ideji luksuza, a sam debi se s razlogom opisuje kao modni trijumf.
Louise Trotter se Bottegi pridružila kao tiha perfekcionistica s pedigreom rada u modnim kućama Joseph, Lacoste i Carven. Ona je trenutačno jedini ženski dizajner koji stoji nas čelu modne kuće u Keringu, i ona za koju možemo reći da je savršeno nastavila niz koji je do sada stvarao Matthieu Blazy. Njezin milanski nastup je opisan riječima - minimalistički, rafiniran, duboko promišljen, a modni svijet nije štedio riječi hvale, jedan od komentara glasi - ovo je Bottega Veneta koja diše.
Vogue je kolekciju opisao kao onu s vizijom, a The Guardian je već u naslovu naglasio kako ona razumije brend bolje nego itko posljednjih deset godina. Kritičari su posebno istaknuli njenu vještinu da pripremi i predstavi mirnu eleganciju i duboko poštovanje prema tradiciji i estetici brenda, dok društvenim mrežama dominiraju komentari u stilu: „Ovo je Bottega u koju sam se zaljubila” i „Napokon modna revija koja ne vrišti, ali govori jasno”.
Očito, ljubitelji brenda prepoznali su povratak suštinskoj estetici ljepoti brenda, luksuzu koji osvaja teksturom, proporcijom i poželjnom dozom quiet luxuryja, a nova kolekcija nije poput nekih drugih raskid od svega dosadašnjeg, nametanje estetike koje udaljava ljubitelje brenda od samog brenda. Louise Trotter nije podcijenila publiku, već je nastavila graditi povjerenje između prošlosti i sadašnjosti, dizajna i nosivosti, brenda i kupca.
Louise Trotter nije morala šokirati da bi osvojila, a pažnju i brojne odlične komentare je osvojila upravo zato što nije inzistirala već je nastavila stvarati jako lijepu modu puno modne osobnosti.