I dok je Miu Miu revija rezervirana za Pariz, Pradina se uvijek događa u sklopu milanskog Tjedna mode. Uvijek s velikim iščekivanjem, jer ono što će, mama i tata Prade, kako mediji u šali nazivaju Miucciju Pradu i Rafa Simonsa, pokazati, i više je od same mode. Jer oni žive ideju kako pretvoriti modu u alat slobodnog izražaja, strukture u fluidnost, uniformu u igru.
Revija za proljeće/ljeto 2026. se odvijala u narančasto obojenom prostoru, ambijentu koji je bio savršenom pozadinom za predstavljenu kolekciju. Motiv uniformi, prisutan već prethodnih sezona, ovoga puta dobiva novu interpretaciju, utilitarni krojevi, jakne i košulje s jasno izraženim strukturama, ali u kombinaciji s džepovima, plisiranim detaljima, panelima različitih materijala i kontrastnim color miksevima. Igra volumena,slojeva, oduševljavaju modeli suknji koji su krojeni tako da čitavom formom idu od tijela...
Kolekcija je modularno zanimljiva, poziva na igru kombinacija i modne autentičnosti, jednostavnu estetiku pedesetih ali i osobnosti, sve začinjeno uvijek impresivnom vizijom ovog modnog dvojica. Ono što uvijek posebno oduševljava su detalji, a tome je tako i u ovoj kolekciji - rukavice, cipele, torbe, nakit, naočale... za koje smo sigurni da će biti visoko na listi želja mnogih.
I ova je revija potvrdila koliko je velika uloga Miuccije Prade. Ona je oduvijek bila dizajnerica koja se ne boji eksperimentirati, miješati proporcije, koristiti neočekivane materijale. Suradnja sa Simonsom već niz sezona oslobađa dodatnu energiju koja pomiče granica brenda, jer oni tak dobro istražuju novi smjer za luksuz, održivost i estetsku privlačnost.
I ako vam se čini da Prada prgavo ostaje vjerna tom smjeru, u pravu ste, jer oni znaju kako elemente naslijeđa i avangarde kombinirati a da se ne pogube, da ostanu dosljedni sebi. A koliko to tržište prepoznaje potvrđuju i brojke - jer dok Prada Grupa snažno gura sestrinski brend Miu Miu, Prada nastavlja s pozitivnim trendom, prihodi su u prvih pola godine 2025. porasli oko 10 posto. A to je i više nego odličan rezultat ako znamo da se neke druge velike kuće iz sezone u sezonu bore s padom u poslovanju.