I dok se još prije nekoliko sezona komentiralo kako je slavni Burberry u krizi i kako je upitno hoće li se izvući, danas svjedočimo kako je Burberry jedan od rijetkih luksuznih brendova koji uspješno spaja svoju tradicionalnu eleganciju i baštinu s modernim digitalnim marketingom. A uspjeh na društvenim mrežama nije slučajan, radi se o promišljenoj strategiji koja kombinira storytelling, inovacije i angažman publike.

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Burberry
Foto: Burberry

Dovoljno je zapratiti njihove društvene mreže na kojima ćete otkriti kako Burberry vješto koristi svoju britansku baštinu kao temelj, ali je poslužuje na cool i digitalno privlačan način. I dok je teško odabrati onu najatraktivniju, mi izdvajamo kampanju It’s Always Burberry Weather: Postcards from London – niz filmića inspiriranih avanturama turista u Londonu, a u kojima briljiraju Olivia Colman, Amelia Gray, Liu Wen, Lucky Blue Smith, Mona Tougaard i Tyson Beckford; ili kampanja Art of the Trench, u kojoj su korisnici mogli sami uploadati fotografije u Burberry trench kaputima.

Odličan primjer kako je brend transformirao pasivnog potrošača u aktivnog ambasadora, stvarajući zajednicu oko svojih proizvoda. Uz sve estetske i heritage promjene za istaknuti je kako je strategija social first odradila veliki dio uspjeha, jer sadržaj osmišljen prvenstveno za društvene mreže nema za fokus samo na reklame, već stvaranju zajednice pričama koje publika želi dijeliti i angažmanu koji motivira korisnike na interakciju.

Burberry održava stalno vizualni identitet na svim društvenim mrežama, visoka produkcija, estetika luksuza, ali dovoljno pristupačna da privuče mlađu generaciju. Time brend ostaje poželjan i prepoznatljiv, ali i onaj koji uspješno spaja digitalne i fizičke kanale. Pa tako u trgovinama koriste tehnologije koje povezuju mobilne uređaje i društvene mreže, stvarajući iskustvo oblikovano za nove generacije.

A u nizu odličnih kampanja oduševljava i najnovija kampanja Twas The Knight Before... koja je zamišljena kao topla pozivnica na kućnu zabavu, s naglaskom na prijateljstvo, obiteljsko okupljanje i stil. U spotu glavnu ulogu ima Jennifer Saunders kao domaćica, koja dočekuje goste poput Rosie Huntington-Whiteley, Ncuti Gatwe, Nao i drugih.

Video traje oko 90 sekundi, režirao ga je John Madden, dok kreativu potpisuje glavni kreativni direktor Daniel Lee. Radnja je smještena u londonski townhouse, a modni komadi se integriraju u priču i čine dio društvenog iskustva. Još jedan primjer kako privući publiku te ukazati na zanimljivu kulturu medijske komunikacije.