Korejski brend Gentle Monster, poznat po luksuznim naočalama i avangardnim kampanjama, lansirao je svoju jesensku kolekciju za 2025. u formatu jednominutnog hororca pod nazivom The Hunt. Film je režirala britanska vizualna umjetnica Nadia Lee Cohen, poznata po nadrealnim, stiliziranim vizualima koji spajaju retro i futurističko, dok glavnu ulogu tumači glumica i model Hunter Schafer, što kampanju dodatno ističe kao spoj mode, umjetnosti i pop kulture.

Gentle Monster kampanja jesen 2025
Foto: Gentle Monster

Zašto je ovo zanimljivo? Prije svega jer je ovo još jedan u nizu primjera kako brend radi na marketingu i diferencijaciji od sličnih. Na primjer, Gentle Monster se ne ponaša kao običan modni brend koji otvara standardne trgovine. Umjesto toga, njihove trgovine su ogromne, često i na više katova, dizajnirane su gotovo kao „hramovi“ posvećeni brendu.

Unutar tih prostora često se nalaze gigantske figure ili instalacije, što stvara osjećaj teatralnosti i spektakla. Isto tako, njihove naočale nisu samo praktični proizvodi, one često imaju ekstravagantne, ukrašene ili eksperimentalne detalje, što ih čini vizualno upečatljivima. Sve zajedno pokazuje da je ekstrem, teatralnost i vizualni dojam temeljni dio identiteta brenda.

Očito je, Gentle Monster želi da svaki njihov proizvod i prostor izazove emociju, fascinaciju i dojam nečeg posebnog, daleko od običnog. Zato je fantastičan i ovaj najnoviji filmski storytelling kao marketinški alat.

Gentle Monster često kolekcije lansira u formatu filmova, pretvarajući promociju proizvoda u umjetničko iskustvo, što je na tragu sve većeg broja modnih brendova koji se sve više okreću filmskom storytellingu. Cilj nije samo promocija novih modela, već i arty vizualna ekspresija koja brend potvrđuje kao kreatora jako cool priče, onog koji briše granice između mode, umjetnosti i pop kulture.

https___hypebeast.com_wp-content_blogs.dir_6_files_2025_10_29_GM_FALLCOLLECTION_CAMPAIGNIMAGE_STILL2-e1761754147326.jpg
Foto: Gentle Monster

Činjenica da film koristi zvuk, pokret i atmosferu kako bi publiku uronio u emotivno iskustvo, potvrđuje da moda danas nije samo proizvod, već doživljaj koji se pamti i dijeli. Kampanja predstavlja naočale manjeg formata s metalnim okvirima i ombre staklima, koji su ključni vizualni elementi kolekcije.

Film je službeno objavljen 29. listopada, dok je datum lansiranja kolekcije 7. studenog.