Čekajući objavu najnovijeg Lyst Indexa za treće tromjesečje 2025., modni svijet je nestrepljenjem iščekivao najnovije rezultate, što je potvrda koliko je ova lista zanimljiva i važna na modnom tržištu. Jer brendovi i proizvodi koji završe na ovoj top 10 listi rezultat su rada platforme Lyst Index koja prati milijune pretraživanja, klikova i kupovina na tisućama online trgovina diljem svijeta.

To znači da nije samo subjektivna lista “što je u trendu”, već analitika stvarnog ponašanja potrošača. Brendovi, trgovci i influenceri koriste ove podatke da razumiju što će sljedeće biti hot ali i kako bi se na ovom stvarnom i velikom broju rezultata ukazalo na uspješnost pojedinih brendova ali i pojedinih proizvoda.

Lyst Index 3 2025
Foto: The Lyst

Iz prizme potrošeča fear of missing out čini listu viralnom, a ono što je nas iskreno zabavilo dan uoči objave ove najnovije liste su komentari i pogađalice na temu što se nalazi na najnovijoj listi a bilo je skriveno samo crtežom i pozivom Lyst Indexa - Share your predictions in the comments below: The Row flip-flops, Taylor Swift’s Ralph Lauren dress, Cos sweater!, something from Skims, the Bottega Veneta Andiamo clutch, that Ferragamo bag and the Prada ballerina sneakers...

A rezultati su...

Treći kvartal 2025. godine donosi važan trenutak za modnu industriju, razdoblje u kojem se moda ponovno traži između kreativnih promjena i povratka jasno definiranom identitetu brendova. Prema Lyst Indexu, najuspješniji su oni brendovi koji ostaju vjerni sebi, umjesto da slijede prolazne trendove.

Lyst Index 3 2025
Foto: The Lyst

Lyst Index 3 2025
Foto: The Lyst

Lyst Index 3 2025
Foto: The Lyst

Saint Laurent po prvi put zauzima prvo mjesto, potvrđujući svoju snagu kroz prepoznatljiv minimalizam, senzualnost i samouvjeren stil. Njegov model Le Loafer postao je drugi najtraženiji proizvod kvartala, utjelovljujući filozofiju brenda: profinjeno, suptilno i sofisticirano.

Lyst Index 3 2025
Foto: The Lyst

Koncept quiet luxury i dalje dominira, jednostavnost i suzdržanost ostaju poželjne među potrošačima koji traže nenametljive, kvalitetne komade. COS je najveći dobitnik kvartala, skočivši na treće mjesto uz porast pretraga od čak 147%. Njegov chunky cashmere pulover ponovno je među najpopularnijim proizvodima. The Row nastavlja svoj stabilan rast i zauzima četvrto mjesto, s naglaskom na luksuznu jednostavnost i bezvremenski dizajn.

Lyst Index 3 2025
Foto: The Lyst

Američki brendovi također bilježe uspjeh, Coach zadržava peto mjesto uz rast potražnje od 29%, zahvaljujući jakim kulturnim vezama i produktivnim suradnjama. Ralph Lauren napreduje za dva mjesta, dijelom zbog viralnog trenutka u kojem je Taylor Swift nosila njegovu prugastu haljinu, dokaz kako pop kultura može postati snažan alat brendiranja. Paralelno s tim, brendovi poput Madewella, Gapa i American Eaglea profitiraju od „mall-brand renesanse“, vraćajući se u fokus mlađe, digitalno aktivne publike.

U sredini ljestvice, Burberry napreduje zahvaljujući jasnijem dizajnerskom smjeru Daniela Leeja, dok SKIMS nastavlja rasti, s porastom potražnje od čak 271% na godišnjoj razini, potvrđujući svoju sposobnost da viralnost pretvori u prodaju. Stone Island se vraća u Top 20 nakon četiri godine, s rastom potražnje od 115%, potaknut obnovljenim zanimanjem za brend kroz popularnu kulturu (npr. povratničke koncerte Oasisa). Nike, s novim direktorom i povratkom korijenima performansi i suradnji, pokazuje znakove ponovnog uzleta.

Treći kvartal 2025. otkriva modnu scenu koja se stabilizira nakon nekoliko neizvjesnih sezona. Brendovi s jasno definiranom estetikom, poput Saint Laurenta, COS-a i The Rowa, pokazuju da dosljednost, samopouzdanje i autentičnost donose uspjeh.