Čekajući objavu najnovijeg Lyst Indexa za treće tromjesečje 2025., modni svijet je nestrepljenjem iščekivao najnovije rezultate, što je potvrda koliko je ova lista zanimljiva i važna na modnom tržištu. Jer brendovi i proizvodi koji završe na ovoj top 10 listi rezultat su rada platforme Lyst Index koja prati milijune pretraživanja, klikova i kupovina na tisućama online trgovina diljem svijeta.
To znači da nije samo subjektivna lista “što je u trendu”, već analitika stvarnog ponašanja potrošača. Brendovi, trgovci i influenceri koriste ove podatke da razumiju što će sljedeće biti hot ali i kako bi se na ovom stvarnom i velikom broju rezultata ukazalo na uspješnost pojedinih brendova ali i pojedinih proizvoda.
Iz prizme potrošeča fear of missing out čini listu viralnom, a ono što je nas iskreno zabavilo dan uoči objave ove najnovije liste su komentari i pogađalice na temu što se nalazi na najnovijoj listi a bilo je skriveno samo crtežom i pozivom Lyst Indexa - Share your predictions in the comments below: The Row flip-flops, Taylor Swift’s Ralph Lauren dress, Cos sweater!, something from Skims, the Bottega Veneta Andiamo clutch, that Ferragamo bag and the Prada ballerina sneakers...
A rezultati su...
Treći kvartal 2025. godine donosi važan trenutak za modnu industriju, razdoblje u kojem se moda ponovno traži između kreativnih promjena i povratka jasno definiranom identitetu brendova. Prema Lyst Indexu, najuspješniji su oni brendovi koji ostaju vjerni sebi, umjesto da slijede prolazne trendove.
Saint Laurent po prvi put zauzima prvo mjesto, potvrđujući svoju snagu kroz prepoznatljiv minimalizam, senzualnost i samouvjeren stil. Njegov model Le Loafer postao je drugi najtraženiji proizvod kvartala, utjelovljujući filozofiju brenda: profinjeno, suptilno i sofisticirano.
Koncept quiet luxury i dalje dominira, jednostavnost i suzdržanost ostaju poželjne među potrošačima koji traže nenametljive, kvalitetne komade. COS je najveći dobitnik kvartala, skočivši na treće mjesto uz porast pretraga od čak 147%. Njegov chunky cashmere pulover ponovno je među najpopularnijim proizvodima. The Row nastavlja svoj stabilan rast i zauzima četvrto mjesto, s naglaskom na luksuznu jednostavnost i bezvremenski dizajn.
Američki brendovi također bilježe uspjeh, Coach zadržava peto mjesto uz rast potražnje od 29%, zahvaljujući jakim kulturnim vezama i produktivnim suradnjama. Ralph Lauren napreduje za dva mjesta, dijelom zbog viralnog trenutka u kojem je Taylor Swift nosila njegovu prugastu haljinu, dokaz kako pop kultura može postati snažan alat brendiranja. Paralelno s tim, brendovi poput Madewella, Gapa i American Eaglea profitiraju od „mall-brand renesanse“, vraćajući se u fokus mlađe, digitalno aktivne publike.
U sredini ljestvice, Burberry napreduje zahvaljujući jasnijem dizajnerskom smjeru Daniela Leeja, dok SKIMS nastavlja rasti, s porastom potražnje od čak 271% na godišnjoj razini, potvrđujući svoju sposobnost da viralnost pretvori u prodaju. Stone Island se vraća u Top 20 nakon četiri godine, s rastom potražnje od 115%, potaknut obnovljenim zanimanjem za brend kroz popularnu kulturu (npr. povratničke koncerte Oasisa). Nike, s novim direktorom i povratkom korijenima performansi i suradnji, pokazuje znakove ponovnog uzleta.
Treći kvartal 2025. otkriva modnu scenu koja se stabilizira nakon nekoliko neizvjesnih sezona. Brendovi s jasno definiranom estetikom, poput Saint Laurenta, COS-a i The Rowa, pokazuju da dosljednost, samopouzdanje i autentičnost donose uspjeh.