Modni svijet trenutačno proživljava neke od najzanimljivijih trenutaka. Na stranu kolekcije i trendovi za jesen ili proljeće, hype je na strani velikih modnih debija novih kreativnih direktora velikih modnih kuća, pažnji koju privlače prvim teaserima, najavama kampanja i smjera. Pred nama su dva velika Tjedna mode, u Milanu pa potom i u Parizu, te dok se nestrpljenjem iščekujemo Guccijeve korake, ostajemo pod dojmom novih najava i kampanja.
Danas je svjetla pozornice preuzela modna kuća Loewe, koja pod vodstvom novog kreativnog dvojca Jacka McCollougha i Lazara Hernandeza ulazi u novu eru, nakon odlaska Jonathana Andersona (u Dior). Njihov debitantski nastup dogodit će se u Parizu 3. listopada, ali internet je već gori. i to zahvaljujući objavom niza teaser fotografija i video formata na društvenim mrežama.
Umjesto klasičnog modnog mamaca koji barem djelomično otkriva što nositi, u upravo puštenoj kampanji sve poziva na čulnost, senzoriku, dodir... Taktilna osunčana estetika već na prvi pogled osvaja poželjnom provokacijom, a to je ionako doživljaj koji publika voli kod ove modne kuće.
Fotografkinja Talia Chetrit ovjekovječila je glumačka lica nove generacije, poput Isle Johnston (ime koje odzvanja jer ona ima glavnu ulogu u skorašnjem biografskom filmu o Ivani Orleanskoj), Lewisa Gribbena (glumac u seriji Blade Runner 2099 Ridleyja Scotta) i Eve Victor (mlada redateljica koja je na Sundance festivalu 2025. osvojila nagradu za najbolji scenarij za film Sorry, baby) sve u kadrovima koji spajaju mokru kožu, voće, ručnike, kupaće gaće i miris ljeta u zraku, u jedan doživljaj. To nije nostalgija, nije ljetna kampanja, to je Loewe koji tiho uspostavlja emocionalni registar kolekcije prije no što uopće znamo kako ona izgleda.
Kao što su sami dizajneri, Jack McCollough i Lazaro Hernandez, rekli: "Vizuali služe kao gesta kojom otvaramo i postavljamo novi dijalog. U ovoj kampanji leži živahnost i taktilnost ukorijenjena u zanatu koja je temeljna za Kuću, sunčanost i senzualnost koja je inherentna njezinim španjolskim korijenima“.
Ovo nije kampanja u kojoj prepoznajemo jaka ambasadorska imena (neka su ionako s Andersonom prešla u Dior), ali je kampanja koja nas u modnom hypeu otvoreno poziva da se zaustavimo i dodirnemo novi Loewe.
Dovoljno da s nestrpljenjem doživimo i kolekciju za proljeće/ljeto 2026.