Modni svijet trenutačno proživljava neke od najzanimljivijih trenutaka. Na stranu kolekcije i trendovi za jesen ili proljeće, hype je na strani velikih modnih debija novih kreativnih direktora velikih modnih kuća, pažnji koju privlače prvim teaserima, najavama kampanja i smjera. Pred nama su dva velika Tjedna mode, u Milanu pa potom i u Parizu, te dok se nestrpljenjem iščekujemo Guccijeve korake, ostajemo pod dojmom novih najava i kampanja.

Danas je svjetla pozornice preuzela modna kuća Loewe, koja pod vodstvom novog kreativnog dvojca Jacka McCollougha i Lazara Hernandeza ulazi u novu eru, nakon odlaska Jonathana Andersona (u Dior). Njihov debitantski nastup dogodit će se u Parizu 3. listopada, ali internet je već gori. i to zahvaljujući objavom niza teaser fotografija i video formata na društvenim mrežama.

Loewe nova kampanja SS26
Foto: Loewe
Loewe nova kampanja SS26
Foto: Loewe

Umjesto klasičnog modnog mamaca koji barem djelomično otkriva što nositi, u upravo puštenoj kampanji sve poziva na čulnost, senzoriku, dodir... Taktilna osunčana estetika već na prvi pogled osvaja poželjnom provokacijom, a to je ionako doživljaj koji publika voli kod ove modne kuće.

Loewe nova kampanja SS26
Foto: Loewe

 Fotografkinja Talia Chetrit ovjekovječila je glumačka lica nove generacije, poput Isle Johnston (ime koje odzvanja jer ona ima glavnu ulogu u skorašnjem biografskom filmu o Ivani Orleanskoj), Lewisa Gribbena (glumac u seriji Blade Runner 2099 Ridleyja Scotta) i Eve Victor (mlada redateljica koja je na Sundance festivalu 2025. osvojila nagradu za najbolji scenarij za film Sorry, baby) sve u kadrovima koji spajaju mokru kožu, voće, ručnike, kupaće gaće i miris ljeta u zraku, u jedan doživljaj. To nije nostalgija, nije ljetna kampanja, to je Loewe koji tiho uspostavlja emocionalni registar kolekcije prije no što uopće znamo kako ona izgleda.

Loewe nova kampanja SS26
Foto: Loewe

Loewe SS26 kampanja
Foto: Loewe

Loewe nova kampanja SS26
Foto: Loewe

Loewe SS26 kampanja
Foto: Loewe

Loewe nova kampanja SS26
Foto: Loewe

Loewe SS26 kampanja
Foto: Loewe

Kao što su sami dizajneri, Jack McCollough i Lazaro Hernandez, rekli: "Vizuali služe kao gesta kojom otvaramo i postavljamo novi dijalog. U ovoj kampanji leži živahnost i taktilnost ukorijenjena u zanatu koja je temeljna za Kuću, sunčanost i senzualnost koja je inherentna njezinim španjolskim korijenima“.

Ovo nije kampanja u kojoj prepoznajemo jaka ambasadorska imena (neka su ionako s Andersonom prešla u Dior), ali je kampanja koja nas u modnom hypeu otvoreno poziva da se zaustavimo i dodirnemo novi Loewe.

Dovoljno da s nestrpljenjem doživimo i kolekciju za proljeće/ljeto 2026.