Prvi dani jeseni svojevrsno su zagrijavanje za najbolje od Tjedana mode pred nama i velikih modnih debija. A može li bolji uvod u modne događaje sezone od činjenice da u utorak 23. rujna započinje Tjedan mode u Milanu, događaj u sklopu kojeg će se već u prvom danu dogoditi modna premijera - Guccijev event s Demnom na čelu.

Koliko je uzbuđenje vezano uz novu eru Guccija potvrđuju i brojna nagađanja, ali i činjenica da se zadnjih dana s velikom pažnjom pratio svaki, pa i najmanji korak Guccija na društvenim mrežama. Od činjenice da je Gucci izbrisao sve s Instagram profila, do toga da Demna još uvijek na svom profilu nema niti jednu objavljenu fotografiju.

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Gucci La Famiglia Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Brisanjem cijelog sadržaja sa službenog profila, Gucci šalje snažnu poruku, vrijeme starog Guccija je isteklo. Umjesto arhive, praznina ali i prostor za novo. Ovaj potez, koji se viđa u modnoj industriji, ovaj put predstavlja čisti rez, najavljujući dolazak vizije koja se odmiče od svega do sad i započinje novu eru.

Ali, i nagađanjima pomalo dolazi kraj jer je Gucci na očišćenom profilu upravo objavio novi set fotografija, preciznije 41 total look i jedna fotografija slavnog kovčega, uz opis: Gucci La Famiglia collection is available exclusively in ten Gucci stores from September 25th to October 12th. Događaj je to koji najavljuje event (a koji neće biti klasična modna revije) u sklopu milanskog Tjedna mode, ali i kreativni reset koji će kulminirati u prvom runway showu na proljeće 2026.

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Što će se to točno vidjeti na Tjednu mode tek treba otkriti, za sada se zna da će se prikazati film koji je ujedno i dio kampanje nove kolekcije, sve pod palicom kreativnog Demne. Očekuje se da će ovaj film produbiti priču vezanu uz kolekciju La Famiglia, ali i najaviti širi narativ, atmosferu i ton koji će definirati novu eru brenda.

La Famiglia se trenutačno opisuje kao manifest nove vizije, estetska mapa prema punom debiju. Koncipirana kao Gucciness studija, kolekcija prikazuje portrete članova zamišljene Gucci obitelji, naravno simbolične naravi. Svaki look predstavlja drugačiji aspekt brenda, od dekadencije i luksuza, do urbanog stila i smodne avangarde, a ono što posebno privlači su uokvireni ne samo modni lookovi već i karakteri i puno dobrog humora koji se krije iza naziva svakog od modela.

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Što se posebno ističe? Ključni estetski elementi uključuju oversized siluete i ramena, nizak struk i prozirne tkanine, reinterpretaciju Gucci monograma, luksuzne putne torbe i vintage dodatke, cool večernje haljine i muška odijela. Sve će ovo biti dostupno u limitiranoj kolekciji na odabranim svjetskim lokacijama od 25. rujna, u samo deset Gucci butika diljem svijeta, u Pekingu, Los Angelesu, Londonu, Milanu, Parizu, Seulu, Šangaju, Singapuru, Tokiju i New Yorku.

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

552664753_18546453115053051_759699759271612283_n.jpg
Foto: gucci

Gucci La Famiglia kolekcija i kampanja
Foto: gucci

Time su zadovoljeni strateški elementi ekskluzivnosti i modnog hypea, što je očito i dio strategije kojom se Gucci želi izvući iz značajnog pada prodaje, a ovaj kreativni reset dolazi s onim poslovnim, Francesca Bellettini preuzima ulogu CEO-a i vodi operativnu transformaciju brenda.

I dok brojni komentari upućuju kako je predstavljena kolekcija snažno inspirirana Tom Fordovim dobom za Gucci, činjenica da je ono bilo ikonično i voljeno, te da su mnogi zazivali povratk te estetike, potvrđuje i činjenicu kako Gucci pod Demnom budi veliku pažnju jer prostor za rizik ne postoji, a znajući da sve ono što Demna već godinama uspješno radi sada je pod dodatnim povećalom.