Ako volite estetiku i stil slavne Due Lipe, onda zasigurno pratite i njezine korake izvan glazbenih pozornica, korake kojima je upravo dodala novu suradnju i to onu iz svijeta skincarea. Udružila je snage s luksuznim brendom Augustinus Bader kako bi lansirala Dua by AB Science, novu, cjenovno pristupačniju liniju za njegu kože. Kolekcija uključuje trio proizvoda - Balancing Cream Cleanser, Renewal Cream i Supercharged Glow Complex, s cijenama u rasponu od 38 do 78 eura. Zanimljivo je kako cijene proizvoda su značajno niže od inače cijena Augustinus Bader proizvoda, a koji se prodaju od oko 70 do čak 300 eura.
Kolekcija koristi TFC5TM, patentirani kompleks ekskluzivan za liniju Dua by AB Science, dok glavna linija Augustinusa Badera temelji se na poznatoj TFC8 tehnologiji. To znači da kupci dobivaju provjerenu znanstvenu kvalitetu, prilagođenu mlađoj publici, u jednostavnoj i pristupačnijoj formi.
Dua Lipa nije samo zaštitno lice linije, ona je i osnivačica kolekcije. Pjevačica je dugo poznata kao obožavateljica brenda, redovito ističući kako su bogata krema i gel jastučići za područje oko očiju ključni dio njezine rutine. Svojim izborom linije i aktivnim sudjelovanjem u njenom stvaranju, Dua pokazuje da umjetnička autentičnost i tržišna strategija mogu ići ruku pod ruku.
Ova suradnja je strateški promišljena, proizvodi su premium kvalitete, ali pristupačniji i jednostavni za rutinu, ciljajući mlađu publiku koja traži rezultate i luksuz bez pretjerano kompliciranih formula. Sličan pristup brend je već imao u uspješnoj suradnji s Victorijom Beckham, što dodatno potvrđuje provjerenu strategiju pametnih partnerstava, s time da je ovdje zanimljivo i ponoviti kako Dua Lipa samo na Instagramu ima više od 88 milijuna pratitelja.