Zajedničkim snagama dm Hrvatska, brend Story i Udruga P.I.N.K.- life i ove su godine obilježili mjesec borbe protiv raka dojke. Veličanstvenih sedam godina suradnje stoji iz ova tri partnera u društvenoodgovornom projektu Pink Ribbon koji je pod geslom 'Sačuvajmo zdrave dojke' proveden tradicionalno ove jeseni. Nacionalna akcija prepoznata je od šire javnosti što potvrđuje i iznos donacije - 13.111,46 eura, prikupljen prodajom označenih proizvoda u dm trgovinama i na dm online shopu.
U ovu javnozdravstvenu akciju uključilo se 98 tisuća građana kupivši 110 144 dezodoranasa bez aluminijskih soli, s potpisom 25 beauty brendova u razdoblju od 1. do 31. listopada ove godine u dm trgovinama i dm online shopu.
'Zdravlje je najveće bogatstvo koje imamo i često ga uzimamo zdravo za gotovo – sve dok nas život ne podsjeti koliko je dragocjeno. Zato je važno razgovarati o prevenciji i u taj razgovor uključiti što veći broj ljudi i organizacija. Projekt Pink Ribbon još je jedan način na koji dm želi osigurati da se u javnosti kontinuirano razgovara o ženskom zdravlju. Dijeljenjem iskustava, osiguravanjem stručnih savjeta i podizanjem svijesti do sada smo napravili puno. U istom smjeru trebamo nastaviti i dalje kako bismo osigurali bolju zdravstvenu skrb i podršku tijekom liječenja, te još većem broju žena skrenuli pozornost na važnost preventivnih pregleda', izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.
Magazin Story prvi je medijski brend u Hrvatskoj koji je još davne 2011. pokrenuo obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke kroz višerazinski projekt Story Pink, u sklopu kojeg se provodi i akcija Pink Ribbon.
'Uz spomenuto prikupljanje sredstava, Pink Ribbon ukazuje i na važnost edukacije te preventive jer je karcinom dojke treći maligni uzrok smrti žena u Hrvatskoj, a čak 90% karcinoma dojke može se izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme. Na tom putu važnu ulogu imamo mi kao medij, kroz kvalitetno informiranje i edukaciju, kao kreator ‘ružičastog sadržaja’ i katalizator kontinuiranog osvještavanja javnosti o važnosti borbe protiv ove maligne bolesti', poručili su iz magazina Story.
Predsjednica udruge P.I.N.K.- life Nives Moric naglasila je da donacije poput ove za njih znače život.
'Ovu donaciju koristit ćemo u sljedećih godinu dana na radionice zdravog kuhanja i beauty radionice, ali i za pravne savjete i pravne procese koji su našim pacijenticama potrebni', rekla je.
Dio radionica već je zaživio, a u udruzi su jako zadovoljni interesom za njih.
'Pacijentima su potrebne takve radionice, njima je isprazno sjediti sjediti u bolničkim čekaonicama, ići doma i sjediti u svojim radnim okruženjima. Potrebno su im zajedništvo i osjećaj pripadnosti, ali i to da kroz razmjenu iskustava vide svjetlo i znaju da netko stoji uz njih', naglasila je Moric.
Magazin Story zahvaljuje partneru dm-Hrvatska na suradnji te svim čitateljima koji su se uključili u javnozdravstvenu kampanju i podržali rad Udruge P.I.N.K.- life.

