Uz aplikaciju "Find My" na svojem pametnom telefonu roditelji prate gdje se dječje tenisice pa time i potencijalno i dijete nalaze. Ova inovacija dolazi u trenutku kada sve više roditelja već koristi slična rješenja – narukvice, privjeske pa čak i umetke za cipele kompatibilne s AirTagom. No, Skechers je postao prvi veliki brend koji je tu funkcionalnost integrirao direktno u obuću.
Tajni pretinac smješten je ispod uloška tenisice, skriven dodatnim slojem tkanine i plastike te zaštićen čvrstim poklopcem na zavrtanje. Skechers naglašava da djeca ne osjećaju AirTag pod nogom niti tenisica vizualno odaje da je u njoj skriven tracker. Sam AirTag kupuje se zasebno i nije uključen uz tenisice.
Tenisice Find My Skechers nude se u različitim bojama i stilovima za djevojčice i dječake, perive su, dolaze u veličinama za djecu od 1 do otprilike 10 godina, s cijenama od 52 do 58 američkih dolara. Dostupne su na službenoj Skechers web-stranici.
Skechers službeno promovira tenisice kao rješenje za "lakše pronalaženje dječjih cipela", no u promotivnim materijalima i radionicama jasno naglašavaju prednost – roditelji mogu, zahvaljujući AirTagu, praktički u stvarnom vremenu vidjeti gdje se njihovo dijete nalazi.
U video oglasima ističe se kako roditelji sada mogu znati gdje su im djeca dok se u službenim tekstovima često koristi nešto neutralnija formulacija „Sada možete znati gdje su djetetove cipele.“ Razlog je privatnost i pitanja koja se otvaraju.
I dok neki roditelji ovu inovaciju pozdravljaju kao dodatni alat za sigurnost najmlađih kritičari upozoravaju na potencijalno narušavanje djetetove privatnosti i autonomije, osobito kod starije djece koja znaju za tehnologiju praćenja, odnosno kad postoji opasnost kršenja povjerenja između roditelja i djeteta.
Apple AirTag ne koristi GPS nego Bluetooth signalizaciju pozivajući u pomoć okolne Apple uređaje. To znači da preciznost praćenja ovisi o gustoći Appleovih uređaja u okolini, kvaliteti signala i eventualnoj dostupnosti interneta. AirTag nije zamišljen da točno prati brza kretanja, poput djece u školi ili autobusu – za razliku od pametnih satova s ugrađenim GPS-om, AirTag daje okvirnu, a ne preciznu lokaciju.
Apple u svojim uvjetima ističe da AirTag nije namijenjen za praćenje ljudi te je razvio sigurnosne mjere da spriječi zloupotrebe, poput upozorenja na iPhoneu kad se s korisnikom neko vrijeme kreće neprepoznat AirTag.
Skechersove tenisice, s obzirom da su dostupne isključivo za djecu, smanjuju mogućnost stalkerskih aktivnosti kod odraslih, no stručnjaci upozoravaju da bi slična tehnologija u budućnosti mogla biti integrirana i u obuću za odrasle osobe, što bi moglo proširiti spektar zloporaba.