Japanski hospitality startup NOT A HOTEL najavio je novi, iznimno ambiciozan projekt, NOT A HOTEL YAKUSHIMA, luksuznu rezidenciju smještenu na jedinstvenom otoku Yakushima, jednim od najposebnijih prirodnih čuda Japana i UNESCO-ve svjetske baštine. Otok je prekriven prostranom cedrovom šumom koja sadrži neka od najstarijih živih stabala u Japanu.
Za arhitektonski potpis zaslužan je Ateliers Jean Nouvel (potpisuje i Louvre Abu Dhabi, Institut du Monde Arabe, 53W53 tower New York, Philharmonie de Paris, Fondation Cartier...), studio slavnog francuskog arhitekta Jeana Nouvela, poznatog po dizajnu koji spaja duhovno i materijalno, urbano i prirodno, stvarajući prostore koji ostavljaju dubok emocionalni trag.
Nova građevina, koja će biti izgrađena od kamena i stakla, doslovno će se stopiti s pejzažom otoka, stvarajući jedinstven doživljaj u kojem kiša, sjena i prirodni zvukovi postaju dio arhitekture. Ono što čini ovaj projekt još zanimljivijim jest njegova revolucionarna forma vlasništva. NOT A HOTEL koristi fractional ownership model – suvremeni pristup luksuznom životu koji omogućava pojedincima da posjeduju dio ekskluzivne nekretnine, bez obaveza klasičnog vlasništva.
Više od hotela
Prema svim najavama NOT A HOTEL YAKUSHIMA neće biti samo mjesto za boravak već koncept koji spaja suvremeni dizajn, održivost i novu definiciju luksuza. U vrijeme kada su mnogi umorni od jednoličnih hotela i sterilnih apartmana, ovakvi projekti donose autentičnost, povezanost s prirodom i emocionalni doživljaj prostora.
Ova vrsta ponude mijenja pravila igre u industriji luksuznih nekretnina i turizma, pokazujući da arhitektura, tehnologija i priroda mogu skladno koegzistirati, a to je ova platforma već potvrdila otvaranjem jedinstvenih destinacija kao što su NOT A HOTEL Hiroo nadomak Tokija, NOT A HOTEL Setouchi na Sagi otoku, NOT A HOTEL NASU u prefekturi Tochigi...
Zašto su ovi primjeri važni
Pokazuju kako NOT A HOTEL ne radi “još jedan luksuzni hotel” već eksperimente s formom vlasništva, dizajnom, privatnošću, lokacijom. Kombinacija estetike, funkcionalnosti i prirode ili urbanog konteksta čini njihove projekte drugačijima od klasičnih hotela.
Uključivanje lokalnih materijala, održivih metoda i okoliša (primjerice rammed earth, pasivne staklene fasade, lokalni pejzaž) dodaje vrijednost ovih projekata, a spomenimo kako su dio projektnog tima i slavni kreativni direktori Nigo i Pharrell Williams.
Prodaja NOT A HOTEL YAKUSHIMA rezidencija počinje u ljeto 2026. godine.
Louvre Abu Dhabi