Beyoncé i Jay-Z još jednom su pokazali zašto su jedan od najutjecajnijih power couplea današnjice, privukavši pozornost na Formula 1 utrci u Las Vegasu. Beyoncé je svojim dolaskom na utrku podsjetila na svoj neosporan utjecaj na pop kulturu, a s Jay-Z-jem, pokazala kako izgleda sinergija mode, glazbe i sporta. Iako nisu službeno povezani s F1 timovima, glasine o njihovim poslovnim ulaganjima u sport ne prestaju, te ne bi čudilo da uskoro prošire svoju moć i na ovo super popularno područje koje sve snažnije privlači nove fanove.
Formula 1 je jedan od najgledanijih sportova na svijetu, s globalnom publikom koja broji stotine milijuna gledatelja. Las Vegas, simbol luksuza i zabave, domaćin je F1 utrke od 2023. godine, a od tada je privlači veliku pozornost zbog svoje jedinstvene lokacije i atmosfere koja se savršeno uklapa u glamurozni svijet F1, što je dodatni razlog zašto ovaj event prate milijunski gledatelji diljem svijeta.
Ne zaboravimo, F1 je sinonim za luksuz i prestiž, prostor koji privlači pojedince s velikim poslovnim utjecajem, te dolazak na ovakav event daje daje pristup ključnim marketinškim i poslovnim partnerstvima. F1 je globalno prepoznatljivo tržište s različitim regijama u kojima se održavaju utrke, od Europe, preko Azije, do Amerike i Bliskog istoka, te je osobno ali i poslovno prisustvo na F1 utrkama prilika za ulazak u različite regije s izuzetno vrijednim tržištima.
Iako je Formula 1 prvenstveno sportski događaj, ona također oblikuje način na koji potrošači percipiraju brendove koji su uključeni u nju. Posljednja istraživanja pokazuju da F1 ne samo da ima veliki utjecaj na sportske potrošače, već također stvara snažan dojam na luxury market i high-end lifestyle segment. Prema analizi Formula 1 Brand Health Report 2025, oko 70 posto gledatelja F1 su ljudi iz viših društvenih slojeva s visokim prihodima, a 40 posto njih je spremno platiti više za premium proizvode povezane s F1 brendovima.
A da F1 utrka u Las Vegasu nije bila samo sportskih događaj, već i modni show, potvrdili su, uz Beyoncé i Jay-Z, i druge zvijezde. F1 vozač Lewis Hamilton je oduševio sjajnom kacigom posebno dizajniranom za ovu utrku, ponovno je oduševio modnim izdanjem, David Beckham je došao u pratnji sina Cruza Beckhama, bili su tu Priyanka Chopra i Nick Jonas, te brojni drugi uzvanici.
Naravno da je Beyoncéin dolazak na Formula 1 utrku u Las Vegasu izazvao i negativne komentare, s kritikama da njezina prisutnost komercijalizira sport i stavlja fokus na elitizam i osobnu promociju. Mnogi smatraju da je njezina veza s F1 čisti marketinški potez, a ima i onih koji su snažno komentrirali njezin outfit koji je, navodno, više za moto utrke a ne F1 estetika:
"Beyoncéin dizajnerski tim mogao je osmisliti nešto malo više u skladu s događajem. Kao da nosiš odijelo za klizanje na skijašku utrku. Nema nikakvog smisla."
"Što ova slika ima s F1? Nažalost, F1 je postala cirkus."
"Mi smo F1 fanovi, jedine stvari koje su važni su automobili i utrke."
"Evo još jedne celebrity koja glumi interes za Formula 1."
"Nositi odijelo za motociklizam na F1."
"Koga briga! Znaš što želim vidjeti? Obitelj koju si pozvao, koja voli F1 i nikada si ne može priuštiti prisustvovanje. Istakni njih, a ne neku slavnu osobu koja ne mari za sport."