Ako vas je uhvatio algoritam vezan uz marketing kampanju za film Marty Supreme, zasigurno ste otkrili jedan od zanimljivijih primjera atraktivne promocije filma koji tek treba doći u kina. Komentari idu u smjeru: “Kad bi postojao Oscar za najbolju promotivnu kampanju, Timothée Chalamet bi ga dobio!”.
Što se točno događa? Na internetu se ne prestaje gledati video Zoom sastanka u kojem Timothée Chalamet (kao) sudjeluje u internom sastanku s marketing timom producentske kuće A24. Video izgleda improvizirano, kaotično i vrlo realno: Chalamet predlaže da se Kip slobode oboji u narančasto, da blimp (reklamni zračni brod balon) baca ping pong loptice po gradu, da vizuali filma budu samo jednobojni kvadrati koji “vrište energijom”.
Sve je toliko apsurdno da djeluje uvjerljivo, a upravo ta granica između realnog i komičnog stvorila je savršen viralni trenutak, onaj zbog kojeg smo video pogledali više puta (pogledajte lica članova tima dok Timmy objašnjava svoju viziju promocije!).
U stvarnosti, ovo nije pravi Zoom sastanak, niti skup dobrih ideja. Radi se o savršenoj parodiji kreativnih sastanaka i izvrsnom marketinškom sadržaju u trajanju od nešto više od 18 minuta, u kojem Chalamet savršeno pretjeruje. Njegova gluma je toliko uvjerljiva da publika instinktivno reagira, jedni se smiju, drugi se pitaju je li to stvarno, treći dijele video. Puno je impresivnih detalja, a neki su se posebno istaknuli kao vizualni simboli kampanje, što ih čini prepoznatljivima i povezanima s filmom.
Ako se prisjetimo da je A24 poznat po nekonvencionalnim marketinškim metodama, jasno je kako ovaj uradak, osim što promovira film, propituje standardne filmske kampanje. Chalamet pritom produbljuje svoj utjecaj i imidž, što potvrđuje i njegov nedavni nastup na naslovnici američkog Voguea. Sve to više nego dovoljno čini Marty Supreme filmom koji se već nalazi na must watch listi. Ono što je posebno zanimljivo jest i činjenica da se kampanja događa na više platformi — dovoljno je da u Google ukucate Marty Supreme i vidjet ćete što sve iskače na vašim ekranima, što naglašava važnost novih formata promocije.
Najbolji dio? Kada Chalamet podijeli svoj ekran i otkrije da mu je pozadinska slika na ekranu laptopa fotografija njega samog s dodjele SAG Awards 2025. Pravi će obožavatelji znati da je upravo tada održao govor koji je obilježio njegovu karijeru: “Znam da smo u poslu koji je subjektivan, ali istina je da ja stvarno jurim prema veličini. Znam da ljudi obično ne govore tako, ali ja želim biti one of the greats”, izjavio je tom prilikom. Kao svoje uzore naveo je Daniela Day-Lewisa, Marlona Branda i Violu Davis. Sva ta velika imena imaju Oscare, ali kada je riječ o promotivnim kampanjama? Chalamet oduševljava!
Naravno da to nije sve. Paralelni dio osvajanja pažnje je i merch kolekcija filma Marty Supreme, a koja je postala važan dio kampanje. Timothée Chalamet aktivno je sudjelovao u dizajniranju komada, od narančastih hoodica i trenirki do dodataka poput privjesaka, stvarajući proizvode koji su istovremeno modni statement i dio filmske priče.
Kolekcija je predstavljena kroz pop up trgovinu u SoHou, a poznate osobe poput Toma Bradyja, Kida Cudija i Kylie Jenner već nose savršene komade, što dodatno podiže hype. Boje, simbolika i sporty stil kolekcije savršeno reflektiraju atmosferu filma, dok selektivna dostupnost i ekskluzivnost čine merch kolekcionarskim predmetom i produžetkom marketinške strategije. Just perfect.