Ovih dana čini se kako svi govore o jednom Chanel trench modelu. Razlog je vrlo zanimljiv. Naime, posljednjih godina svjedočimo modnoj činjenici da su istaknuti logotipovi u luksuznoj modi postali svojevrsni out, jer je naglasak na tihoj eleganciji. No, Chanel je upravo dokazao da logo playground može biti izuzetno zanimljiv, i to u inovativnoj formi. Tržište je tako oduševila Chanelova jakna čiji se prepoznatljivi dvostruki „C“ logotip pojavljuje tek kada tkanina postane mokra. Ovaj komad savršeno ilustrira kako luksuzne kuće danas razmišljaju izvan uobičajenih okvira.
Chanelov Coco Neige 25B trench s water-reveal efektom nevidljivi luksuz pretvara u vidljiv u možda najmanje očekivanom trenutku. Na prvi pogled jednostavna, klasična silueta, s prvim kapima kiše, pretvara se u mini performans. Komentari na viđeno su odlični, a ovakvi komadi potvrđuju da brendovi danas razmišljaju daleko izvan klasičnih okvira mode. U eri tehnoloških materijala, pametnih tkanina i eksperimentiranja, luksuzni brendovi imaju sjajan prostor za stvaranje doživljaja, kao u ovom slučaju, s dodirom kišnih kapi.