Francuska modna kuća Jacquemus ponovno pomiče granice odličnog modnog storytellinga i to kroz torbu The Valérie, posvećenu Simonovoj majci, i prateću kampanju koja koristi humor, spontanost i osobnu priču, te postaje refleksijom svih nas i našim malih trenutaka. Glavnu ulogu u kampanji tumači kanadska glumica, redateljica i umjetnica Charlotte Le Bon, koja donosi urbani, glamurozni i osebujni karakter, baš poput same torbe.
Le Bon, bivša manekenka, postala je poznata u Francuskoj kroz zabavne priloge za talk show Le Grand Journal, a u odnedavno i u po njezinoj ulozi Chloé u trećoj sezoni serije The White Lotus (gdje su također imali odličnu modnu suradnju). U kampanji Jacquemus, njezina improvizacijska energija dolazi do izražaja kroz kratke filmske prizore, Le Bon se smiješi pred kamerom dok stavlja ruž, zakači remen torbe za kvaku ili žurno trči prema toaletu, a sve uronjeno u francusku chic estetiku.
Torba The Valérie dio je proljetne kolekcije 2026. pod nazivom Le Paysan, predstavljene u Oranžeriji u dvorcu Versailles. Nasljednica modela Bambola, dijeli istu kopču u obliku prstena, no formom je više inspiriranom klasičnim torbama iz 30-ih. Kuća Jacquemus ističe da torba spaja zrelost i razigranost, te je “i osobni hommage Simonovoj majci, i prirodna ekstenzija tema kolekcije, obitelj, sjećanje i nasljeđe”.
Zanimljiv detalj, torba dolazi s kožnim privjescima u obliku voća i povrća, limuna, mrkve i jagode, što aludira na pastoralne korijene Jacquemusa u Provansi, gdje je jedna strana obitelji uzgajala mrkvu, a druga artičoke i špinat. A sve je to bilo i više nego dovoljno za scenografiju koja će na temu klasičnih tržnica bit će postavljene u Jacquemus shopovima u New Yorku, Los Angelesu, Londonu i Dubaiju... a se zbog ove torbe. Još jedan odličan primjer zašto volimo sve što radi Jacquemus.
Naravno, zagledajte se i u sve ostale modne detalje, dok mi oči ne skidamo s fantastičnih Tourni čizama.