Samo nekoliko tjedana nakon što je na Pariškom tjednu mode predstavio svoju viziju Balenciage, Piccioli, potpisuje i predstavlja i debitantsku kampanju koja najavljuje novu eru modne kuće. U suradnji s fotografom Davidom Simsom, Pierpaolo Piccioli donosi intiman, jednostavnu i zanimljivu kampanju.

BALENCIAGA-FIRST-CAMPAIGN-BY-PIERPAOLO-PICCIOLI-GLOBAL-IMAGE-3.jpg
Foto: Balenciaga

BALENCIAGA-FIRST-CAMPAIGN-BY-PIERPAOLO-PICCIOLI-GLOBAL-IMAGE-4.jpg
Foto: Balenciaga

BALENCIAGA-FIRST-CAMPAIGN-BY-PIERPAOLO-PICCIOLI-GLOBAL-IMAGE-6.jpg
Foto: Balenciaga

U glavnim ulogama su Mona Tougaard i Sandra Murray, koje u raskošnom ambijentu pariškog hotela l’Hôtel de Maisons–Pozzo di Borgo, ležerno uživaju na raskošnim posteljama. Kraj njih su neizostavne ikone kuće, torbe Rodeo i Le City. Dojam je sofisticirana udobnost, luksuz, privlačna nonšalantnost.

Htio sam stvoriti nešto osobno, nešto što govori o lakoći ljepote i nježnoj ljudskosti“, izjavio je Piccioli. „Raditi s mojim dragim prijateljem Davidom Simsom bilo je posebno iskustvo. Zajedno smo uhvatili Monu i Sandru onakvima kakve jesu, spontane, stvarne, meke, ali snažne. To je nova žena Balenciage i početak poglavlja koje mi duboko znači.“  

BALENCIAGA-FIRST-CAMPAIGN-BY-PIERPAOLO-PICCIOLI-GLOBAL-IMAGE-7.jpg
Foto: Balenciaga

Odabir torbi Rodeo i Le City za Picciolijevu debitantsku kampanju nije nimalo slučajan, radi se o promišljenoj poruci koja spaja nasljeđe kuće s njezinim novim smjerom.

Le City, ikona 2000-tih, jedno je od najprepoznatljivijih lica Balenciage. Nosile su je it djevojke poput Kate Moss, Gisele Bündchen i Carine Roitfeld, a sada se vraća kao simbol vremena kada je moda bila neopterećena i pomalo buntovna. U kontekstu Picciolijeve kampanje, Le City postaje most između prošlosti i sadašnjosti, podsjetnik na snagu arhive, ali i na potrebu za osobnom interpretacijom stila.

Rodeo predstavlja novo poglavlje. Njezina mekana forma, naglašena funkcionalnost i fluidnost dizajna savršeno odražavaju Picciolijevu viziju soft power luksuza.

Zajedno, Le City i Rodeo funkcioniraju kao modni kontrapunkt, spoj poznatog i novog, arhivskog i suvremenog, a kampanja ne prikazuje samo stil, već i priču o promjeni i kontinuitetu, redefiniciji ženske mode s potpisom legendarne modne kuće.

Sviđa nam se i ovaj korak o oblikovanju nove ere slavne Balenciage. Sviđa nam se što Instagram profil više nije bez fotografija.