Nekoliko Tjedana nakon brojnih modnih debija, uživamo u pregledavanju revija, kolekcija i detalja koji su nas oduševili na prvi pogled, ali kojima se nismo stigli detaljnije posvetiti. Jedna od revija i viđenih kolekcija kojoj ćemo se zasigurno puno puta vraćati je ona Jonathana Andersona, njegov debi u ženskoj Dior modi, kolekcija koja je baš kao i ona muška ljetos, pohvaljena jer je slojevita, ona koja na zanimljiv način reinterpretira Dior i modno nasljeđe, a opet spretno se poigrava s trendovima koje voli globalno tržište. Naravno, to je i kolekcija koja ističe Jonathana Andersona i njegov smisao za modu, umjetnost, konstrukciju i dekonstrukciju.

Dior Jonathan Anderson remen
Foto: Dior

Dior Jonathan Anderson remen
Foto: Dior

I dok se ovih dana vrti priča o osobnom stilu Andersona, praktičnoj kombinaciji minimalizma i svakodnevne praktičnosti, mi pogled zaustavljamo na jednom sasvim zanimljivom detalju - remenu. I to onom kožnom koji se ističe velikom metalnom kopčom (dolazi u zlatnoj i srebrnoj boji), a privlači formom, oblikom Dior okvira s mašnom, koji je poput relikvije modnog nasljeđa oživljen i utisnut u trend povratka remenja s istaknutim logom modne kuće. Na sredini kopče nalazi se i novo stari Dior logotip, tipografije koju je koristio i sam Christian Dior, u kojem je slovo D veliko a ostala slova imena brenda su mala.

Dior Jonathan Anderson remen
Foto: Dior

Dior Jonathan Anderson remen
Foto: Dior

Dior Jonathan Anderson remen
Foto: Dior

Sve je to dio odlične strategije u kojoj Dior više nije samo kuća visoke mode već i ona koja stvara odjeću koja se može uklopiti u svakodnevne outfite, uključujući traper i detalje inspirirane arhivom.

Za sada nije poznato kada će remen biti dostupan u prodaji te kolika će mu biti cijena, ali prema hypeu koji je ovaj komad već do sada dosegao očito je da će biti jedan od traženijih detalja. 

A zašto je ponuda modnih detlja u luksuznoj modi važna? Modni dodaci, uključujući torbe, remenje, obuću i male kožne predmete, čine značajan dio ukupne prodaje luksuznih brendova, s procjenama koje sugeriraju da samo kožna galanterija može predstavljati i do 20 do 30 % prihoda nekih modnih kuća. Iako se točan udio razlikuje među brendovima, dodaci su često ključni segment poslovanja jer donose visoke marže i privlače širu bazu kupaca.