U svijetu donjeg rublja Skims, brend poznat po oblikujućem rublju, tajicama i bodijima u neutralnim tonovima, ali i iznenađenjima, predstavlja novitet - dlakave tange. Da, dobro ste pročitali. Kim Kardashian sada, čini se, proizvodi i moderne verzije merkina, perike za pubične dlake.
Na Instagramu Skimsa objavljen je promotivni video inspiriran estetikom 70-ih, uz pitanje koje se u pop kulturi postavlja u zanimljivim kontekstima: „Odgovara li tepih zavjesama?“
Aluzija je jasna, ali moramo pohvaliti smisao za vrlo direktan humor, bez obzira na to što mi mislili o ovim gaćicama. Reakcije publike nije trebalo dugo čekati, neki su ovaj potez nazvali marketinškim genijalnim trikom za privlačenje pažnje i uveseljavanje ljudi; dok drugi ističu i širu vrijednost proizvoda, u smislu važnosti i potrebe nošenja perike; dok oni treći jednostavno poručuju - ovo nitko nije tražio.
Unatoč polarizirajućim mišljenjima, rezultat je očit, jer se kolekcija rasprodala u rekordnom roku. Svih 12 nijanse, od kojih svaka dolazi u 9 veličina, bile su dostupne po cijeni od 42 eura za komad. Za one koji se pitaju, ne, proizvod nije napravljen od prave dlake, već od sintetičkih materijala.
Skims je ovaj proizvod opisao kao svoju „najsmjeliju tangicu dosad“. Radi se o ručno izrađenom komadu od izuzetno prozirne mrežaste tkanine, ukrašenom mješavinom ravne i kovrčave umjetne "dlake" u čak dvanaest različitih nijansi, pa zainteresirani mogu birati po boji ali i po raspoloženju. Neki od komentara ukazuju kako je ovaj proizvod savršen za kostimirane zabave, tematske editorijale ili jednostavno za one koji žele probati nešto drugačije bez trajnih promjena.
Na svom Instagram profilu, Kim Kardashian je sama priznala da je ovaj potez pomalo sulud: „Koliko su urnebesne ove merkin gaćice, ljudi?... totalna ludnica.“ Ipak, čini se da iza humora stoji dobro osmišljen i strateški plasiran proizvod koji privlači pažnju i kupce, što ne čudi, jer dobro je poznato kako Skims strateški planira i ostvaruje - uspjeh.