Tko bi rekao da će papirnati novinski formati postati jedan od cool i poželjnijih modnih statementa sezone? I dok se čini da se sve preselilo na online, modna scena nas je oduševila činjenicom da kroz modu ukazuje na čaroliju tiska, novina i print izdanja, i pretvara ih u luksuz. I dok bi donedavno na tim mjestima očekivali savršene svilene detalje i cool luksuzne privjeske, oni vraćaju print.
Najbolja potvrda tome su netom održane revije (a još nismo vidjeli sve one s pariškog rasporeda), među kojima su na njujorškim pistama za 2026., Brandon Maxwell i Lafayette 148 poslužili su i novine. U Milanu, Ashley Graham se pojavila na izložbi kolekcije za proljeće/ljeto 2026. Stuarta Weitzmana držeći primjerak La Corriere della Sera, novina u kojima se našla upravo ona, u novim Weitzman štiklama.
A Bottega Veneta? U fantastičnom modnom debiju nove kreativne direktorice Louise Trotter, bilo je mjesta i za novine. Njihovo izdanje novina bilo je sve osim već viđenog - tiskano, izrezano i ispleteno u prepoznatljivi intrecciato stil brenda. Komad koji svi mi zaljubljenici u magazine, novine i modu želimo u osobnoj arhivi.
Poruka je jasna, print nije mrtav, print je fashion koji se vraća na velika vrata, ne samo kao izvor informacija, već kao objekt žudnje, simbol stila i stava. Zato s veseljem najavljujemo novi broj Storybook magazina, čitamo se krajem studenog.