Direktor tvrtke Eldra Igor Dražić govori o izazovima tehničke produkcije velikih evenata, o tome što je bitno za uspjeh ekskluzivnih događanja te kako njegov tim jamči izvrsnost u svemu što rade...

Kako su izgledale priprema i realizacija produkcije za ovogodišnji Prahir Story Hall of Fame?

Svakom eventu pristupamo s posebnom pažnjom i maksimalnom kreativnošću koju nam tehnologija dopušta. Jedan od najvećih evenata u godini zahtijeva baš to, posebnu pažnju i kreativnost, s obzirom na dugogodišnju suradnju s Rebekom, umjetničkom direktoricom čije ideje i kreativne zamisli pratimo već niz godina, te Ivanom Škrlec, vlasnicom Altere koja svojom opremom stavi ‘šlag na tortu’. Naravno, ne smijem izostaviti Andreu i Marinu iz Storyjeva tima, čija predanost poslu premašuje svaku granicu. Kada sve ove ljude uključite u jedan event, priprema i realizacija prolaze iznimno glatko.

S OVOM RADIS.jpg
Foto: Story Press

Koji su tehnički aspekti bili najzahtjevniji u realizaciji ovakvog događanja?

Dobra organizacija ljudi, logistika i, najvažnije, pravovremene i točne informacije.

Kakvu ste rasvjetu, LED ekrane, ozvučenje i ostalu opremu koristili kako biste postigli dijamantni sjaj večeri?

Oprema koju koristimo isključivo je visokokvalitetna, a prilikom ovog eventa naglasak smo stavili na centralni dio prostora, odnosno dijamant koji je visio sa stropa. Svaki segment ovog eventa detaljno je i pažljivo osmišljen na svim nivoima: cjelokupna rasvjeta prilagođena temi, kao i LED ekran te razglas, s obzirom na prostor i njegovu akustičnost.

Na što ste najviše pazili u dizajnu pozornice - funkcionalnost, estetiku ili integraciju s temom?

Sve! Pozornica se prostirala po gotovo cijeloj širini paviljona i odavala je dojam raskošnosti, postojanosti i dugovječnosti, baš kao sami dijamanti.

GV3A4828.jpg
Foto: Story Press

Večer je bila uistinu impresivna, ali što je iz vaše perspektive bilo ključno da se postigne ta glamurozna i dinamična atmosfera?

Rasvjeta je u ovom slučaju odigrala glavnu ulogu, naravno uz sve divne dame koje su ovaj event učinile još glamuroznijim. U komunikaciji s Rebekom, poigrali smo se s osvjetljenjem (tamno/svijetlo) kako bismo dobili dinamiku te dubinu prostora. Time smo postigli efekt dijamanta.

Kako ste pristupili sinkronizaciji svjetla, zvuka i vizualnih efekata tijekom dodjele nagrada i glazbenih nastupa?

Kao što sam već ranije spomenuo, ključ je u komunikaciji. Pravovremene i točne informacije, kao i želje izvođača, uistinu su nam pomogli da se uskladimo sa zvučnim i svjetlosnim efektima. Naravno, i dobar tim.

Koji biste trenutak večeri izdvojili kao produkcijski vrhunac?

Teško je sada izdvojiti jednu točku kada je zaista sve bilo spektakularno, ali smislim da su izvođači dali poseban šarm cijelom ovom eventu. Uživali su na pozornici i to se odrazilo na cijeli prostor i na publiku.

GV3A3704.jpg
Foto: Story Press

Koliko su važne fleksibilnost i improvizacija u produkciji uživo, pogotovo na ovako velikim događanjima?

Iznimno. Nažalost, malo je fleksibilnih ljudi u našem poslu, naši projektni menadžeri trude se biti maksimalno fleksibilni kako bi ostvarili i ispunili sve želje klijenata. Kad pričamo o improvizaciji, rekao bih da je to, bez određenog tehničkog znanja i puno iskustva, izuzetno teško. Produkcija evenata nosi veliku odgovornost, od čega puno ljudi bježi. Znate onu staru - bez muke nema nauke, takav je naš posao. Jako puno rada, svakodnevno učenje, izuzetna predanost poslu, slušanje i razumijevanje klijenata, to nas stavlja na sami vrh hrvatskih tehničkih produkcija.