Potražnja za gaziranim pićima rapidno raste svugdje u svijetu. Više je razloga za to, a jedan je svakako kreativnost proizvođača koji, lansirajući nove proizvode, dokazuju da gazirana pića više nisu zaslađene limenke ili bočice. Također, mnogi ljudi postaju promišljeniji u konzumaciji pića pa tako sve češće biraju pića s prirodnim sastojcima koja im čine dobro, a mnogi – osobito mladi – sve češće traže i bezalkoholne alternative za osvježenje i partyje. Mindful drinking veliki je trend, posebno među Milenijalcima i Gen Z, koji, kažu istraživanja, manje piju alkohol nego njihovi prethodnici. Osvješteniji su, više paze što unose u organizam, razmišljaju kakve to sve ima i socijalne konotacije. Bezalkoholna gazirana pića nude osvježavajuću teksturu, ali bez jutarnjeg mamurluka – i to je ono što ih privlači! Brendovi, osim toga, uvode sofisticirane arome i okuse. Tako je i Jamnica, pažljivo birajući sastojke, lansirala sada već dva apsolutna hita ljeta – Jamnica limunadu i Jamnica narančadu – kojima je proširila svoju ponudu gaziranih napitaka. Na nedavno održanom Storyjevom summer partyju u Splitu svi su se htjeli osvježiti upravo ovim pićima iz Jamnice. Zašto su postigli takav hype?

Jamnica limunada i narančada
Foto: damira kalajdžić

Preferencije potrošača

Sa 16 posto udjela voća i bez umjetnih boja i sladila, novi proizvodi predstavljaju odgovor Jamnice na sve veću potražnju potrošača za prirodnijim, a istovremeno ukusnim i osvježavajućim napicima. Baš poput prepoznatljivih Jana ledenih čajeva, Sensationa te Jana vitamina i aroma, i ovi novi vrhunski proizvodi rezultat su rada Jamničinog nagrađivanog tima za istraživanje i inovacije, koji kontinuirano razvija proizvode u skladu s najnovijim prehrambenim trendovima i preferencijama potrošača. Iako je riječ o pićima, gdje je okus primaran, elegantna pakiranja i promišljena estetika privlače mlade, urbane potrošače koji žele nešto "posebno" – čak i kad piju samo vodu.

Buble trend

Balončići sreće! Mjehurići u gaziranim pićima nisu samo vizualno privlačni – oni stvaraju specifičan osjećaj na jeziku. Neka istraživanja tvrde da mozak na ugljični dioksid registrira kao na laganu stimulaciju – sličnu ljubavnom uzbuđenju. Jamnica limunada i Jamnica narančada savršen su spoj tih osvježavajućih mjehurića i prirodnih voćnih aroma. Idealan recept za ljeto! Gazirana pića se, osim toga, povezuju s energijom. Ona će jednostavno "prodrmati" usta i tijelo, pa ih ljudi biraju kad žele brz mentalni “boost”, osobito u kombinaciji s citrusnim okusima.

Jamnica - novi proizvodi - limunada i narancada.jpg
Foto: promo

Uživanje bilo kada i bilo gdje

Jamnica limunada i narančada dostupne su u različitim praktičnim pakiranjima – 0,33 l limenkama, 0,5 l PET bocama te u povratnom staklenom pakiranju od 0,33 l, omogućujući potrošačima da uživaju u svom novom omiljenom osvježenju bilo kada i bilo gdje. Limenke i boce Jamnicine limunade i narančade stanu u torbu ili ruksak, čak i u držač čaša u automobilu, ide uz sve – obrok, pauzu, vožnju, druženje ili solo trenutke. U svijetu koji često žuri, gazirano piće može biti mali ritual u kojem u bilo kojem trenutku zastanemo, udahnemo i počastimo se. Nije potrebno posebno mjesto ni poseban povod, samo želja da nas ponese taj poznati, pjenušavi "pssst".

*Sadržaj nastao u suradnji s Jamnicom.