Samo godinu dana nakon što je lansirano na tržište, Maraska PeTe 'ready to drink' (RTD) osvježavajuće miks piće tonika i pelina, osvojilo je zlatnu medalju na prestižnom međunarodnom natjecanju International Wine & Spirit Competition (IWSC) u Londonu – jednom od najutjecajnijih i najcjenjenijih događaja u svijetu alkoholnih pića.

Maraska
Foto: promo

Maraskin PeTe je osvojio OUTSTANDING ZLATNU medalju s čak 99 bodova od mogućih 100, što je najviša dodijeljena ocjena u kategoriji ove godine. Ovakav izniman uspjeh u rangu je osvojenog zlatnog kipića na Oscarima. U međunarodnoj konkurenciji Maraska PeTe je bio jedini RTD koktel koji je dosegao 99 bodova, što potvrđuje da je riječ o proizvodu vrhunske kvalitete koji prati svjetske trendove. Suci su ga opisali kao – 'Najbolje uravnoteženo piće koje kulminira izuzetno impresivnim dugim, korjenastim završetkom – najdugotrajnijom okusom koji su ikad doživjeli kod RTD pića.'

Maraska
Foto: promo

PeTe je postao hit među potrošačima diljem Hrvatske čim je lansiran na tržište, a sve zahvaljujući svom jedinstvenom spoju gorkastog pelina i gaziranog tonika, uz osvježavajući karakter koji ga čini idealnim pićem za ljetne dane. Kombinacija Maraskinog pelinkovca i tonica, popularna je u Zadru već desetljećima, možemo reći ako je to autohtoni zadarski mix drink.

Maraska
Foto: promo

Danas, zahvaljujući inovativnoj razvojnoj strategiji Maraske pod vodstvom Stanić Beveragesa, PeTe je osigurao status nove zvijezde na sceni ready-to-drink proizvoda.

Maraska
Foto: promo

'PeTe-a u limenci stvarali smo pune dvije godine i pomno smo razvijali recepturu s našim timom na čelu kojeg je direktorica razvoja i proizvodnje Stanić Beveragesa Lidija Knez. Proces je bio iznimno izazovan, jer ne postoji pravilo kako se i na koji način miksa PeTe. Svatko ima svoj omiljeni, i naravno jedini ispravan, omjer pelinkovca i tonika. No, uloženo vrijeme i znanje rezultiralo je autentičnim proizvodom koji odražava naš identitet i tradiciju.

Maraska
Foto: promo

PeTe limenka uvažava već stvorene navike i preferencije potrošača, ali na moderan način ih ponovno vraća na tržište u novoj atraktivnoj ambalaži i sa savršenim balansom ready to drink mixa. Iznimno sam ponosna na ovaj uspjeh cijelog tima, koji nam je dodatna motivacija da nastavimo ulagati u razvoj i vrhunsku kvalitetu naših proizvoda“, istaknula je Nina Christina Stanić, direktorica marketinga Stanić grupe.

Maraska
Foto: promo

PeTe je dostupan u atraktivnom pakiranju limenke od 330 ml, a osim na domaćem tržištu, sve je prisutniji i na regionalnim policama. Za mnoge je PeTe već sada simbol modernog Zadra – mlad, hrabar i autentičan. Okrunjen zlatom u Londonu, PeTe je spreman za novu sezonu – piće nastalo u Zadru postat će sinonim za ljetna druženja diljem svijeta.