Samo godinu dana nakon što je lansirano na tržište, Maraska PeTe 'ready to drink' (RTD) osvježavajuće miks piće tonika i pelina, osvojilo je zlatnu medalju na prestižnom međunarodnom natjecanju International Wine & Spirit Competition (IWSC) u Londonu – jednom od najutjecajnijih i najcjenjenijih događaja u svijetu alkoholnih pića.
Maraskin PeTe je osvojio OUTSTANDING ZLATNU medalju s čak 99 bodova od mogućih 100, što je najviša dodijeljena ocjena u kategoriji ove godine. Ovakav izniman uspjeh u rangu je osvojenog zlatnog kipića na Oscarima. U međunarodnoj konkurenciji Maraska PeTe je bio jedini RTD koktel koji je dosegao 99 bodova, što potvrđuje da je riječ o proizvodu vrhunske kvalitete koji prati svjetske trendove. Suci su ga opisali kao – 'Najbolje uravnoteženo piće koje kulminira izuzetno impresivnim dugim, korjenastim završetkom – najdugotrajnijom okusom koji su ikad doživjeli kod RTD pića.'
PeTe je postao hit među potrošačima diljem Hrvatske čim je lansiran na tržište, a sve zahvaljujući svom jedinstvenom spoju gorkastog pelina i gaziranog tonika, uz osvježavajući karakter koji ga čini idealnim pićem za ljetne dane. Kombinacija Maraskinog pelinkovca i tonica, popularna je u Zadru već desetljećima, možemo reći ako je to autohtoni zadarski mix drink.
Danas, zahvaljujući inovativnoj razvojnoj strategiji Maraske pod vodstvom Stanić Beveragesa, PeTe je osigurao status nove zvijezde na sceni ready-to-drink proizvoda.
'PeTe-a u limenci stvarali smo pune dvije godine i pomno smo razvijali recepturu s našim timom na čelu kojeg je direktorica razvoja i proizvodnje Stanić Beveragesa Lidija Knez. Proces je bio iznimno izazovan, jer ne postoji pravilo kako se i na koji način miksa PeTe. Svatko ima svoj omiljeni, i naravno jedini ispravan, omjer pelinkovca i tonika. No, uloženo vrijeme i znanje rezultiralo je autentičnim proizvodom koji odražava naš identitet i tradiciju.
PeTe limenka uvažava već stvorene navike i preferencije potrošača, ali na moderan način ih ponovno vraća na tržište u novoj atraktivnoj ambalaži i sa savršenim balansom ready to drink mixa. Iznimno sam ponosna na ovaj uspjeh cijelog tima, koji nam je dodatna motivacija da nastavimo ulagati u razvoj i vrhunsku kvalitetu naših proizvoda“, istaknula je Nina Christina Stanić, direktorica marketinga Stanić grupe.
PeTe je dostupan u atraktivnom pakiranju limenke od 330 ml, a osim na domaćem tržištu, sve je prisutniji i na regionalnim policama. Za mnoge je PeTe već sada simbol modernog Zadra – mlad, hrabar i autentičan. Okrunjen zlatom u Londonu, PeTe je spreman za novu sezonu – piće nastalo u Zadru postat će sinonim za ljetna druženja diljem svijeta.