Gorenje, jedan od vodećih proizvođača kućanskih aparata postoji već 75 godina. Povodom rođendana, u prostorijama tvrtke Gorenje Zagreb, održana je proslava ove važne obljetnice na koju su bili pozvani zaposlenici, partneri te predstavnici medija. Od svog osnutka prije 75 godina, oko 127 milijuna Gorenje velikih kućanskih aparata pronašlo je svoj dom u više od 60 zemalja diljem svijeta. Današnja široka paleta kvalitetnih kućanskih aparata s jakim naglaskom na inovaciju, dizajn i održivost predstavlja bogatu baštinu tvrtke. No, u Gorenju tu ne staju – odlučniji su nego ikada pružiti značajna rješenja koja će pojednostaviti živote generacijama koje dolaze.
Ovo je bila prilika za službeno predstavljanje novog izložbenog prostora široke palete uređaja Gorenje u prostorijama tvrtke. Sve prisutne je pozdravio generalni direktor Damir Dražetić, uz nekoliko zanimljivosti o prošlosti te budućnosti brenda Gorenje. Gosti su mogli uživati u specijalitetima chefa Melkiora Bašića, koji je imao čast prvi kuhati u novoj Gorenje kuhinji na najmodernijim uređajima.
Od malog slovenskog sela do međunarodnog priznanja
Priča je započela u idiličnom selu Gorenje u Sloveniji 1950. godine. U maloj radionici prvo su započeli s proizvodnjom poljoprivrednih strojeva. No, s novim prilikama u razvoju sektora kućanskih aparata, 1958. godine proizveli su svoju prvu peć na kruta goriva. Brzorastuća tvrtka uskoro se morala preseliti zbog potrebe proizvodnje. Tako su 1960. godine premjestili sjedište u Velenje, mali gradić koji je od tada dom Gorenja.
Tijekom godina, Gorenje je postalo jedan od naj prepoznatljivih slovenskih brendova i lider na tržištu jadranske regije, gdje danas drži oko 30% tržišnog udjela. Nakon pridruživanja Hisense Grupi 2018. godine, Gorenje je dobilo pristup novim tržištima, ali i novom znanju i mogućnostima za još brži tehnološki napredak. U 2024. godini Gorenje je ostvarilo izvrsne rezultate u kategoriji velikih kućanskih aparata, što je dovelo do povećanja tržišnog udjela u svim europskim regijama i svim proizvodnim grupama.
Inovacije za jednostavniji život
Misija Gorenja oduvijek je bila igrati ključnu ulogu u olakšavanju svakodnevnog života i kućanskih poslova, čineći ih jednostavnijima i ugodnijima. Njihovi proizvodi su raznoliki, pokrivajući i velike i male kućanske uređaje. Inovativna rješenja omogućuju optimalnu upotrebljivost i intuitivno rukovanje, osiguravajući savršene rezultate uz brže i učinkovitije obavljanje zadataka. Primjerice, u njezi rublja nude pranje i sušenje parom, prilagođene programe za osjetljive tkanine, brze opcije pranja te nježne programe koji oponašaju prirodno sušenje. U perilicama posuđa osiguravaju potpuno sušenje, pametno doziranje deterdženta do 20 ciklusa, nisku potrošnju energije (A-10%) te antibakterijske zaštitne sustave.
U kuhanju i pečenju koriste tehnologiju ravnomjernog pečenja, automatske programe prilagođene pojedinim jelima (npr. najnoviji PizzaPlus program), pečenje uz dodavanje pare i indukcijske zone s fleksibilnim zonama, automatskim programima, stabilnom toplinom i intuitivnim prepoznavanjem posuda. U pohrani hrane nude prilagodljive ladice s izvrsnim uvjetima skladištenja , adaptivnu tehnologiju koja se automatski prilagođava korisničkim navikama te različite dimenzije i volumene hladnjaka, uključujući najveći hladnjak-zamrzivač u svojoj kategoriji.
Pametna rješenja i održiv život
Osim razvoja pojedinačnih pametnih uređaja koji optimiziraju svakodnevne zadatke, Gorenje je razvilo i inovativno rješenje – ConnectLife platformu koja je implementirana u najnovije modele pametnih kućanskih uređaja.
Uz pametnu povezanost, održivost postaje sve važniji aspekt u dizajnu Gorenje kućanskih uređaja. Reciklirani materijali, pametne funkcije koje štede vrijeme, energiju i vodu te ekološki prihvatljiv način života ključni su ciljevi brenda. Srebrna medalja EcoVadis 2024 i certifikat Green Star 2023 potvrđuju njihov snažan fokus na održivi razvoj.
Nagrade koje impresioniraju
Gorenje je ponosni vlasnik brojnih nagrada na globalnoj, europskoj razini i lokalnoj razini. Gorenje je osvojilo brojne prestižne nagrade za dizajn, uključujući nekoliko Red Dot nagrada, iF Design Award, Iconic Award i German Design Award. Uz to na lokalnoj razini, ponosni je nositelj nagrade Best Buy za male i velike kućanske uređaje te Woman's choice nagrade.
Snažan fokus na sport
Gorenje je brend koji je dugi niz godina snažan sponzor sportskih događaja, uključujući muška i ženska EHF EURO natjecanja, mušku EHF Ligu prvaka i UEFA EURO 2024. Ova proslava je bila trenutak objave kako Gorenje podržava sport još više i to na svjetskoj razini, postavši – službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™ koje se održava u Americi.
Više o Gorenje uređajima i promocijama povodom rođendana možete pronaći ovdje.