Uobičajeno je da nova torba ili cipele izazovu ludnicu na modnoj sceni, no ove sezone naušnice Bottega Veneta model 'Drop' nepredvidivo su zasjele na modni tron ​​kada je riječ o trendovima.

'Primili smo više od stotine zahtjeva za ove naušnice', rekao je svjetski osobni kupac slavnih za Vogue.

Bottega Veneta naušnice rasprodale su za 48 sati
Foto: Bottega Veneta

'Iako to nije neobično za jedan određeni komad (na primjer Hermes Chypre ili prošiveni Chanel mokasinke idu), iznenađuje nas vremenski okvir u kojem su se rasprodale - impresivnih 48 sati'.

Što je izazvalo iznenadni interes?

Pa, Dua Lipa je započela trend naušnica početkom kolovoza. Zatim je Kendall Jenner u rujnu zaokupila pažnju ovim zlatnim parom XXL naušnica, a istog je dana njezina mlađa sestra Kylie pozirala za Instagram s istim modelom nakita, ali u srebrnoj boji.

Kylie Jenner nosi Bottega Veneta srebrne naušnice
Foto: Instagram

Zlatne naušnice jedan su od najvećih trendova 2022. i savršeno se slažu s minimalističkom odjećom (i zalizanim punđama), a silueta velike suze brenda Bottega Veneta djeluje bezvremenski.

To je pridonijelo da ih i Rosie Huntington-Whiteley i Bella Hadid dodaju u svoje košarice za kupovinu.

Međutim, poznate zvijezde nisu jedini razlog zašto su ovi dragulji u obliku suze tako posebni i viralni. Naime, bile su ključni komad na modnoj pisti kada je Matthieu Blazy debitirao sa svojom prvom kolekcijom za brend u veljači 2022. godine.