U srcu Zagreba, u povijesnom prolazu Oktogonu, nedavno je otvorena Top 5 niche parfumerija koja će zasigurno postati nova meka za sve ljubitelje visoke parfemske umjetnosti. Top 5 niche parfumerija je osmišljena kao mjesto gdje se susreću svjetski najprestižniji niche brendovi, pažljivo birani i smješteni u ambijent koji odiše elegancijom, minimalističkim stilom i šarmom europske metropole.

Asem Al Qassim, Borut Mihalić .jpg
Foto: Press

Veliku pažnju na samom otvorenju privuklo je predstavljanje brenda Anfas Collection, čiji je osnivač Asem Al Qassim, prvi certificirani parfumer iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. „Ideja iza Anfasa dolazi iz riječi 'dah'. Želim da moji mirisi budu poput daha koji vas povezuje s našom kulturom,“ rekao je Al Qassim na predstavljanju. Njegov pristup mirisu kao složenoj arhitektonskoj strukturi, spoju tradicije i suvremenosti, čini Anfas izrazito posebnim dodatkom hrvatskom tržištu. Kolekcije Sense of Arabia i Fosol kroz mirise pričaju priče prožete bliskoistočnom tradicijom i suvremenim umjetničkim izrazom.

TOP NICHE  - 067.jpg
Foto: Press

Ekskluziva u Oktogonu

Top 5 niche parfumerija u zagrebačkom prolazu Oktogon donosi široku lepezu ekskluzivnih brendova koji već privlače pažnju ljubitelja parfema i stručnjaka u industriji. Ova pažljivo kurirana ponuda obuhvaća devet globalnih noviteta — Anfas, Thomas de Monaco, Anti, Salum, Hellenist, Chambre 52, Agatho, What We Do Is Secret, Byron i Fugazzi — svatko sa svojom prepoznatljivom pričom, stilom i mirisnim posvetama.

Od Arapskog zaljeva preko Švicarske do Mediterana i Nizozemske, svaki od ovih brendova unosi nešto novo i svježe na hrvatsko tržište, stvarajući prostor za upoznavanje s vrhunskom niche parfemskom umjetnošću. Njihovi kreatori kombiniraju umjetničku viziju i tradiciju da bi ponudili mirisne kompozicije koje podižu osobni izraz i doživljaj mirisa na novu razinu.

U nastavku donosimo kratke priče o njima.

Thomas de Monaco

Ovaj švicarski brend poznat je po proizvodnji parfema koji su duboko emocionalni, s naglaskom na slojevite i sofisticirane kompozicije. Parfemi sadrže notacije citrusa, mošusa, ambera i začinskih biljaka, a svaki parfem pažljivo je izrađen u Zürichu. Fokus je na kvaliteti sastojaka i trajnosti, a cilj je kreirati mirisne priče koje izazivaju snažne emocije kod nositelja.

Anti

Eksperimentalni parfemski brend kojim dominiraju netradicionalne i nekonvencionalne kombinacije mirisnih nota. Larissa i Brieuc pronašli su kreativnu kemiju u svijetu stvaranja parfema. Brieuc, arhitekt po obrazovanju, svoju stručnost u luksuznoj industriji gradi na estetskim načelima Bauhausa.

Larissa donosi svoje iskustvo u marketingu i e-trgovini, stečeno kroz godine rada za prestižne brendove, s dubokim razumijevanjem tržišnih i kulturnih trendova..

Salum

Salum je naziv koji potječe iz latinskog jezika, priziva sliku otvorenog mora i označava početak osjetilnog putovanja gdje svaki miris postaje putokaz.. Ovaj talijanski brend je nastao na ideji Massimiliana Minorinija, umjetničkog direktora s dugogodišnjim iskustvom u svijetu parfema.

TOP NICHE  - 124.jpg
Foto: Press

Hellenist

Kreacije ovog brenda temelje se na povijesnim i mitološkim temama starogrčke kulture. Mirisi kombiniraju biljne, drvenaste i smolaste note te evociraju atmosferu antičkih legendi. Brend Hellenist osnovao je Jean-David, koji se zaljubio u Grčku sa samo šest godina, nakon obiteljskog putovanja na Santorini krajem 1980-ih. Sa strašću prema Egejskom moru i Mediteranu, svake je godine posljednjih petnaest godina posjećivao Grčku, obišavši preko dvadeset otoka Dodekaneza, Sporada i Kiklada.
Jean-David ima više od dvadeset godina iskustva u industriji luksuznih parfema, a 2024. odlučio je lansirati brend Hellenist.

Chambre 52

Ovaj brend fokusira se na svakodnevne, svakom prigodom nosive mirise. Karakterizira ga minimalizam i elegancija, a mirisi su često kombinacija cvjetnih, drvenastih i svježih nota. Parfemi se proizvode u Francuskoj. Sastojci se ručno beru Grasseu. Dobavljači su im smješteni u Burgundiji, Bretanji i Akvitaniji, a proizvodni pogon u Normandiji, čime se potiče francuska tradicija i kratki lanci opskrbe.

Borut Mihalić, obitelj.jpg
Foto: Press

Aghato

Talijanska parfemska kuća osnovana 2018. zahvaljujući umjetničkom iskustvu Alessandra Bianchij. Svi mirisi nose prepoznatljiv kreativni potpis, vidljiv i u dizajnu parfema i u njihovoj mirisnoj kvaliteti. Od samog početka, Agatho Parfum uspješno je ušao na složeno međunarodno tržište luksuznih parfema, odmah osvojivši publiku i potvrdivši svoju pobjedničku filozofiju koja je oblikovana na drevnoj slavi legendarne vezuvske gradske povijesti.

%MCEPASTEBIN%