U svijetu influencera, digitalnog marketinga i beauty industrije Nika Pavičić, rodom iz Bjelovara, izgradila je prepoznatljiv brend koji osvaja publiku autentičnošću i strastvenim radom. Od 2017. godine ova 23-godišnja influencerica bavi se kreiranjem sadržaja za društvene mreže, a njezini uspjesi, poput lansiranja parfema i snimljene pjesme, doveli su je do samog vrha beauty i lifestyle scene. Ove je godine Nika članica žirija prestižne dodjele nagrada Beauty Influencers Choice, gdje će svojim jedinstvenim stilom, stručnim okom i beauty znanjem ocjenjivati najbolje proizvode. U intervjuu nam je otkrila što joj znači ovako veliko priznanje, kako su dosadašnji projekti oblikovali njezinu karijeru, kako održava autentičnost u svijetu društvenih mreža te što bi savjetovala mladim ženama koje žele zakoračiti u beauty industriju.
Bavite se kreiranjem sadržaja za društvene mreže od 2017. i u tomu ste imali mnogo uspjeha, poput lansiranja parfema Pantheon i snimanja pjesme ‘Sama’. Kako su ti uspjesi utjecali na vašu karijeru i kako su vas oblikovali?
Spomenuti rezultati samo su mi veliki poticaj i dokaz da ne postoji nešto što ne mogu postići ako se tomu dovoljno posvetim. Voljela bih da i čitatelji to shvate kao pouku. Dolazim iz maloga grada, a takva sredina od najmlađih dana nameće što je moguće, a što nije pa su stoga najvažniji vjera u sebe i volja za napredak.
Beauty industrija vrlo vam je dobro poznata jer ste surađivali s vodećim make up i skin care brendovima na ovim prostorima. Čime ste se baš vi istaknuli u moru mnogih drugih?
Teško mi je reći kako me to drugi vide i što je moja prednost, ali svakodnevno se trudim da moj sadržaj i pojava budu što transparentniji i autentičniji. Mislim da je to pridonijelo mojoj velikoj angažiranosti u beauty i skin care zajednici i na tomu sam vrlo zahvalna.
Koji su ključni elementi vaše svakodnevne njege? Imate li omiljeni proizvod koji biste izdvojili?
Najvažnija mi je kvalitetna podloga prije aplikacije make up proizvoda. Ona se mijenja sukladno godišnjim dobima, ali to je uvijek kvalitetna krema, foundation ili serum. Vječna sam zagovornica prirodnijeg, 'no make up' izgleda jer se tako osjećam najugodnije. Mislim da je ključ lijepe šminke ponajprije zdrava i njegovana koža.
Golem je vaš utjecaj na društvenim mrežama. Mislite li da vaš rad može utjecati na beauty industriju i percepciju ljepote kod vaše publike?
Mislim da svi imamo utjecaj na viđenje drugih pa tako i kreatori sadržaja na društvenim mrežama. Toga sam vrlo svjesna i zato se trudim iz dana u dan prikazati što realnijom te istaknuti da i sama imam loših razdoblja i da je to stanje skroz u redu.
Koja bi bila vaša beauty definicija?
Udobnost u vlastitoj koži jer to najviše utječe na onaj sjaj i kako nas drugi vide, a time i mi sami sebe. Sve počinje iznutra, a onda je važan samo pametan odabir kvalitetnih proizvoda.
Što trenutačno imate u kozmetičkoj torbici? Bez čega ne izlazite iz kuće?
Sve ovisi o godišnjem dobu, a kako dolazi zima, trenutačno su to kapi za samotamnjenje Clarins pomiješane s hidratantnom kremom kako bih dodala malo boje na licu, puder Maybelline Skin Tint i maskara Sky High te olovka Rimmel u capuccino nijansi koja je postala apsolutni hit na društvenim mrežama.
Prvi ćete put biti članica žirija, i to baš na našem natječaju dodjeli Beauty Choice Awards. Koji su vaši kriteriji pri ocjenjivanju proizvoda i usluga i na što ćete najviše obraćati pažnju prilikom odabira pobjednika?
S dosta brendova već sam upoznata i na neki način sam se susretala s njihovim proizvodima pa neću kretati od nule, što mi je drago jer sam imala vremena izgraditi mišljenje o nekim proizvodima. U ocjenjivanju ću se prije svega voditi kvalitetom proizvoda, potom vizualnim dojmom te kako se proizvod ponaša tijekom dana na koži.
S obzirom na vaše iskustvo u digitalnom marketingu i odnosima s javnošću, što mislite o važnosti događaja poput dodjele Beauty Choice Awards u promoviranju beauty brendova i stvaranju njihova imidža?
Mislim da je ovaj projekt odlično osmišljen jer čitateljima i korisnicima društvenih mreža osvrt daju ljudi koji su već dugi niz godina dio beauty zajednice pa su uspjeli izgraditi iskustvo, što će rezultirati provjerenim normama za ocjenjivanje proizvoda. Zato će rezultat ovog projekta biti provjereno mišljenje i rangiranje namijenjeno ljudima koji razmišljaju o kupnji pojedinog proizvoda.
Kao mlada žena koja je postigla mnogo toga u različitim područjima, što biste savjetovali djevojkama koje žele ući u beauty industriju ili digitalni svijet?
Savjetovala bih im ono što bih rekla i svakom drugom tko se želi ostvariti u svojoj ideji i industriji, a to je da ništa nije nemoguće i da su volja, trud, rad i ustrajnost jedini ključ uspjeha. Ako vi ne vjerujete u sebe, neće ni drugi! Zato samo hrabro i znajte da se ništa ne postiže preko noći.