Vizažistica i beauty influencerica Marina Mamić svojim je transformacijama osvojila publiku diljem svijeta. Na Instagramu ima više od 150 tisuća pratitelja koji su fascinirani njezinim preobrazbama u slavne osobe. Marina svojim sadržajem inspirira, zabavlja i educira, a njezina autentičnost i neposrednost osvježavaju beauty scenu. S više od desetljeća iskustva u svijetu ljepote, postala je prepoznatljivo lice te jedan od sedam članova žirija prestižnog natječaja Beauty Influencers Choice 2024., gdje će jedinstvenim stilom i stručnim okom pridonijeti izboru ovogodišnjih najboljih proizvoda, usluga i tretmana za njegu i uljepšavanje.

Inovativnim pristupom šminkanju i transformacijama koje nerijetko izazivaju divljenje ova 35-godišnju make up artistica izdvojila se u mora influencera na društvenim mrežama. Kako je postigla toliku popularnost i što smatra ključnim za uspjeh na društvenim mrežama, otkrila nam je u razgovoru.

Vaše transformacije osvojile su svijet. Po čemu ste se baš vi istaknuli na društvenim mrežama, što je bio onaj faktor X?

Mislim da sam se na društvenim mrežama izdvojila svojim neobičnim talentom transformacije. Ne znam nikoga drugog u Hrvatskoj tko to radi. Osim toga, mislim da su publiku privukli moj smisao za humor i autentičnost. Nisam nikada slijepo pratila trendove i snimala samo ono što je trenutačno popularno nego bih pustila mašti na volju, a i iz tog naleta kreativnosti nastajale se nove ideje i videi. Ključan je bio i moj iskren odnos s publikom, privukli su ih moja jednostavnost i pozitivna energija.

'Osim mojih transformacija, naravno, moje pratiteljice najviše vole gledati beauty tutoriale.'

Imate li savjet kako privući nove pratitelje jer danas su te brojke jako važne?

Mnogo toga određuje algoritam, a veliku ulogu igra i sreća, ne samo kvaliteta snimljenog sadržaja. Ponekad je dovoljno da vam jedan video postane viralan pa da preko noći dobijete golemi broj novih pratitelja. Isto vam se tako može dogoditi da ih preko noći izgubite pa se time ne treba previše zamarati. Budite vjerni sebi, snimajte ono što vas ispunjava i ljudi će to prepoznati. Važnije je graditi dobar i iskren odnos s ljudima koji vas prate jer to je razlog zašto oni ostaju. I danas me prate ljudi koji su sa mnom od mojih početaka.

Čini se da ste zbog transformacija sami sebi najbolja reklama. Koliko vam je vremena potrebno za jednu transformaciju?

Istina je. Mogu reći da su me transformacije proslavile i donijele mi mnogo divnih poslovnih prilika. Zbog njih sam imala priliku i otputovati u nekoliko država te vidjeti kako izgledaju neke od najvećih beauty konferencija. Ovisno o tomu koliko su zahtjevne, ali u prosjeku mi za jednu transformaciju trebaju minimalno tri sata, a neke su znale potrajati i do dvanaest sati. Najduža transformacija trajala je čak 27 sati.

Kakvi su beauty sadržaji trenutačno u trendu? Što vaše pratiteljice najviše vole gledati – savjete, trikove…?

Trendovi se stalno mijenjaju. Iskreno, ponekad mi ih je teško pratiti, ali moje pratiteljice najviše vole gledati, osim mojih transformacija, naravno, beauty tutorijale. Vole kada s njima podijelim neke svoje trikove i način šminkanja, kao i listu omiljenih proizvoda ili su oduševljene nekim novim proizvodom koji sam otkrila. Znaju da sam iskrena u svojim recenzijama i da mi nije problem reći kada mi se neki proizvod ne sviđa.

marina mamić
Privatni album 

Kako bi glasila vaša beauty definicija?

Moja definicija ljepote bila bi ravnoteža između unutarnje i vanjske ljepote. Vanjska ljepota ogleda se kroz zdravlje i njegu izgleda, dok unutarnja dolazi iz samopouzdanja, ljubaznosti i emocionalne ravnoteže. Prava je ljepota kada osoba zrači individualnošću i njeguje sebe iznutra i izvana, bez pretjerane opsesije idealima ili društvenim standardima.

Što trenutačno imate u svojoj kozmetičkoj torbici? Bez čega ne izlazite iz kuće?

U svojoj kozmetičkoj torbici uvijek nosim puder u kamenu kako bih mogla natapkati T-zonu, olovku za usne i sjajilo. Uglavnom je to sjajilo nude ili ružičaste boje. Uvijek imam i malo ogledalo.

marina mamić
Privatni album 

Ove ste godine članica žirija Beauty Influencers Choice 2024. Čime ćete se voditi u ocjenjivanju, odnosno na osnovi kojih kriterijima ćete ocjenjivati proizvode?

Vodit ću se iskrenošću i dojmom koji je neki proizvod ili tretman ostavio na mene, odnosno kako je moja koža reagirala na njega. Recimo, ako je riječ o ružu, važno će mi biti je li dugotrajan te kakav osjećaj stvara na usnama. Naravno, uvijek se može dogoditi da neki proizvod mene oduševi, a nekoga drugog neće. Zato i čitatelji imaju priliku glasati pa se veselim vidjeti njihovo mišljenje, odnosno za koga će oni glasati.