Ovog listopada, lifestyle brend Napapijri lansira novu globalnu kampanju naziva There is always a journey. U sezoni jesen i zima 2016. kultni logo brenda u obliku norveške zastave zasjat će na odličnoj kolekciji koja donosi komade nadahnute prirodom u urbanom kontekstu. Istraživanje svijeta i avanturistički duh ključne su karakteristike DNK-a brenda od samih početaka. Claim kampanje – There is always a journey – predstavlja spoj prirodnih elemenata s betonskim teksturama urbanih središta koji savršeno uokviruju povijest Napapijri brenda. Kultura, priroda i grad spajaju se u jedinstvenoj kolekciji koja predstavlja harmoničan spoj gradske vreve i prirodnih krajolika.

thereisalwaysajourney-napapijri-kampanja-za-jesen-i-zimu-2016

Kampanju predstavljaju lica generacije urbanih avanturista koji prihvaćaju stilske nesavršenosti dok promatraju svijet kroz kreativne naočale. Britanska blogerica Julie Falconer,  putoholičari iz Finske i Norveške Samuel i Hildegunn Taipale, američki fotograf Ravi Vora, model Andre Hamann iz Berlina, te putopisni fotograf Oliver Vegas iz Španjolske. Ambasadori brenda nose kultne Napapijri komade: Skidoo i Rainforest jakne, zatim Bering i Equator torbe, te najbolje lookove lifestyle Geographic kolekcije. Svaki artikl priča svoju priču, poziva na otkrivanje svijeta oko nas i unosi element neočekivanog u svakodnevne situacije, kako bi se svaki trenutak pretvorio u nezaboravnu pustolovinu.

thereisalwaysajourney-napapijri-kampanja-za-jesen-i-zimu-2016