Najpoznatiji multibrand store u regiji, Fashion&Friends predstavlja novu kampanju “The power of tribes“, inspiriranu eklektičnim miješanjem osoba, stilova i moćnim osjećajem zajedništva među ljudima koji nadahnjuju jedni druge i dijele strast prema modi. Kampanja slavi koncept “plemena”, u kojem se potiče razumijevanje, prihvaćanje nesavršenosti, odvažno poigravanje s modnim trendovima, istovremeno pružajući svakom članu baš ono što mu je potrebno.

Pripadati plemenu novi je trend
Foto: Press

Zvijezde street style scene, koje su uvijek spremne na novu urbanu avanturu, stavljaju naglasak na trendi materijale, monokromatske boje i efektne detalje kao osnovu ležernog stila.

Osnova tomboy chic stila su bomber jakne, oversized trenirke i tamni traper, koji se vješto kombinira s metalik printom i detaljima od umjetne kože. Neukrotivo, smjelo i nepredvidivo glavna je poruka svakog komada, ali i osobe koja ga nosi.

Pripadati plemenu novi je trend
Foto: Press

U zavodljivoj igri s novim trendovima, it djevojke biraju ključne komade poput romantičnih haljina, pencil suknji i salonke u fluorescentnim bojama, u kojima izgledaju glamurozno i ženstveno.

Pripadati plemenu novi je trend
Foto: Press

Atraktivni krojevi, skinny fit modeli u kombinaciji sa štiklama, predimenzionirane traper košulje poput haljina i traper na traper savršen su izbor za jednostavni i efektni svakodnevni look.

Pripadati plemenu novi je trend
Foto: Press

Vodeći se filozofijom “manje je više”, ljubitelji čistih linija, klasičnih krojeva i neutralnih nijansi oličenje su savršeno uravnoteženog stila. Svježinu minimalističkom stilu donose kontrastni detalji i grafički print te tako ističu svaki komad najbolje što mogu.

Svoje komade iz kampanje “The power of tribes” pronađite u multibrand storu Fashion&Friends:

www.fashionandfriends.hr