Od ovog vikenda i Zagreb se ugurao na laskav popis gradova koji su svjedočili velikoj svjetskoj atrakciji Red Bull Flying Bach. Koncertna utvrda u Aveniji Vukovar se zasigurno kroz povijest naslušala Bacha do sita, ali u subotu to nije bio smrtno ozbiljno poniranje u labirinte vlastite unutrašnjosti zaljubljenika u klasiku s kravatama, leptir mašnama i skupim toaletama, ne, naprotiv, sada se zbilo iskonsko veselje, slavlje života i oda radosti, da se jednokratno poslužimo imaginarijem jednog drugog velikana. Pod umjetničkom palicom Christopha Hagela i koreografa Vartana Basila, stvorena je jedinstvena fuzija onog zbog čega bi se možda u neka druga bolna vremena išlo i pod lomaču. Brak besmrtnog Bacha i breakdancea je osuđen na dug i skladan život. Među 48 preludija i fuga iz Bachovog Dobro ugođenog klavira vješto je odabrano šest melodija na čijim valovima berlinski B-boy akrobati surfaju u savršenoj sinkronizaciji ne štedeći se nimalo, niti u interpretaciji niti u hrabrom uključivanju elemenata matičnog breakdancea sa suvremenim plesom i klasičnim baletom. Ovo potonje zavodljivo nosi dražesna Japanka Yui Kawaguchi. Klavirom je osvajala Vida Kalojanova, čembalom šarmirala Marianna Henriksson. Posebne sklonosti posjetitelji, zapravo vatreni navijači, Lisinskog su pokazali prema chair freezovima Makedonca Gengisa Ademoskog a.k.a. Lil Cenga, headspinovima KC-1-a i airtwistovima B-Boy J-Suna.

790 Foto: Story
Foto: Tomislav Može