Autorice nove biblije za napredak u karijeri naziva “Earn it!” priskaču u pomoć ne bi li vas spasile od potpune propasti, piše Cosmopolitan.hr.

“Svakog puta kad sa šefom započnem razgovor o prevelikoj količini posla odnosno problemima s kolegama, briznem u plač. Što da napravim kako bi me moj nadređeni konačno počeo shvaćati ozbiljno?”

Mika: Šef vas nikada neće vidjeti kao vođu budete li u suzama pokušavali riješiti osnovne, ali važne razgovore. Štoviše, vjerojatnije je kako će vas početi izbjegavati ne bi li izazvao “živčani slom”. Za pomoć oko kontroliranja svojih osjećaja uvijek se možete obratiti psihologu. Drugim riječima, suze na poslu su veliko ne!

Daniela: Nemojte previše razmišljati. Čim počnem brinuti o tome što bi se moglo dogoditi, upravo se to i dogodi. Naravno, pravila o plakanju na radnom mjestu polako su počela evoluirati i svi znamo da ste napravljeni od krvi i mesa. Ipak, pokušajte izbjegavati emocije onda kad stvari ne idu onako kako biste vi to željeli. Umjesto toga, prošetajte i duboko dišite. Sve će biti lakše jednom kad si dozvolite nekoliko minuta za vlastite misli.

“Nakon šest mjeseci na poslu, doznala sam kako kolegica s istom titulom zarađuje više od mene. Istog sam se trenutka obratila svojoj šefici koja je zbog toga izgledala vidno iziritirano. Što sad?”

Mika: Iako su vaše namjere bile ispravne, vaš način nije bio idealan. Primjerice, ovom ste problemu trebali pristupiti kao nečemu o čemu biste rado razgovarali s njom, a onda (bez agresije) tražili razumno objašnjenje. Pričekajte nekoliko mjeseci, a onda se vratite s jasnim podacima o tome koliko zapravo vrijedite.