U našoj priči, sve je počelo, nažalost, s bolesti. No, na sreću, završilo je uspjehom, budući da su mama i njezina kći, odlučile tu istu bolest iskoristiti kao motivaciju, inspiraciju i razlog da u potpunosti preokrenu smjer svog i tuđih života: pokrenule su svoj centar zdravog življenja ZONA boutique health centar. No, bila bi to obična priča, da nisu iskoristile mogućnosti pametnog marketinga. U nastavku pročitajte kako su, u vrlo malo vremena, uspjele svoju ideju pretvoriti u ozbiljan biznis.

ZONA je nastala iz jednostavne potrebe koju je majka imala — živjeti što zdravije. Cijeli se život bavila drugom profesijom, no bila je dovoljna teška dijagnoza da joj potpuno okrene život u drugom smjeru. Presložila je prioritete, jedan od njih bio je i holistički pristup svom zdravlju, zdravlju svoje obitelji i drugih ljudi. Pristup koji uključuje mirniji život, zdravu prehranu, vježbanje i opuštanje od životnih stresova. Tako je došla na ideju da počne raditi ono što voli i ZONA je rođena. Tu joj se pridružila kći Lea, te su njih dvije, u vrlo kratko vrijeme, uz podršku obitelji stvorile uspješan biznis.

Kao i svaki posao koji je tek na začetku i ZONA je krenula skromno, ali ambiciozno. Suština njihovog plana bila je na jednom mjestu ljudima ponuditi potpuno rješenje za poboljšanje zdravlja. Bilo da se radi o održavanju kondicije, pravilnoj prehrani ili različitim tehnikama opuštanja i rehabilitacije. Malo po malo gradile su posao, da bi se danas mogle pohvaliti s 450 m2 novouređenog prostora, u kojem nude vježbe u malim grupama ili jedan na jedan pod budnim okom stručnih trenera,  fizioterapiju, masažu, shiatsu tretmane, savjetovanje o zdravoj i uravnoteženoj prehrani, psihološko savjetovanje te različite edukacije s područja zdravih načina života.

Cure iz Zonesu rano prepoznale trendove na tržištu i odmah im je bilo jasno što će im trebati da budu uspješne — dobar i drugačiji marketing. Primarni cilj je bio prikazati ZONU kao jedino mjesto koje će vam ikada trebati da bi se pobrinuli za svoje zdravlje. Kako fizičko, tako i mentalno. Htjele su biti sinonim za zdrav život i osvijestiti i educirati potencijalne klijente o prednostima zdravijeg načina života. Zato su pokrenule blog i bacile se na društvene mreže. Pisale su kako živjeti bolje, podizale svijest o zdravoj prehrani i počele organizirati zanimljive radionice.

Posao je polako rastao, a one su znale da mogu i moraju više. Iako je trend zdravog i aktivnog života drastično popularniji u ostatku Europe, polako se ta svijest počela pojavljivati i u Hrvatskoj. Ljudi su tražili mjesto gdje se mogu kvalitetno brinuti o zdravlju, a ZONA je ponudila upravo to. Putem web stranice i newslettera dolazili su do malo starije publike (muškarci i žene između 40 i 55 godina), dok su društvene mreže koristili za mlađu publiku do 40 godina. Raskorak između ZONE i njezinih klijenata odlučili su premostiti putem jedinstvenog kanala, za koji su smatrali da će im omogućiti brži dolazak do ciljane publike i edukaciju ljudi o važnosti toga što ZONA nudi te kako im može pomoći da se osjećaju i budu bolje.

“U travnju mi je zazvonio telefon, s druge strane je bila ekipa iz Midasa, a ostalo je povijest,” smije se Lea, dok nam objašnjava kako je broj klijenata eksplodirao kada je ZONA ušla u Midas mrežu. „Pričali su mi o predviđenim brojkama i povratu našeg uloga, optimizaciji naše kampanje i stručnom timu koji će brinuti o rezultatima. Tako su se nadovezali i rekli da je konačan rezultat nemjerljiv. Zainteresiralo me, stoga sam rekla: Svakako ću probati!“

Prema Leinim riječima, centar je od samog starta suradnje s Midasom, krenuo snažnom uzlaznom putanjom i doživio svojevrstan preporod. Posao je procvjetao. Prateći statistiku Google Analyticsa, otkuda im dolaze posjeti, uvidjeli su da su se brojke korisnika višestruko povećale upravo putem Midas mreže. Ne samo da je Midas bio zaslužan za većinu posjeta na web stranice, nego se to iskustvo počelo prelijevati i u fizički posjet ZONI. “Uopće ne dvojimo da nam je glavninu posla koji imamo danas donio Midas. Ne mogu se ni sama sjetiti koliko puta su nam klijenti rekli da su vidjeli našu objavu na portalima i da ih je to dovelo u ZONU,” priča.

Midas je, gledajući unatrag, zapravo bila odlična platforma za naš posao. Za potpuno novog „igrača“ na tržištu, Midas predstavlja idealan kanal promocije budući da omogućuje prisutnost i vidljivost na više od 200 hrvatskih portala i to sve u kratkom vremenskom dosegu. S druge strane, ekipa marketinških stručnjaka iz Midasa je prepoznala potencijal ZONA boutique health centra te su svakodnevno radili na usmj eravanju kampanje, a  s ciljem da se popuni baš svaka grupa i aktivnost koju je ZONA nudila. Midas bi kreirao oglas, pustio ga u javnost i kroz praćenje statistika i stalni kontakt sa ZONA timom modificirao oglase sve dok se ne bi popunila grupa. Tada bi aktivirali nove oglase koji su punili nove grupe i tako u nedogled, dok posao nije bio obavljen u potpunosti. Ukoliko isto prevedemo u brojke, Midas oglasi doveli su gotovo 17 000 korisnika na web stranice ZONA centra. O kvaliteti tih korisnika govori upravo činjenica da su grupe popunjene, termini odrađeni, a klijenti ZONA boutique health centra zadovoljni.

Sve zajedno dovelo je do toga da je ZONA trenutno u velikoj ekspanziji, što je upravo onaj nemjerljivi rezultat koji joj je Midas tim na početku jamčio: nevjerojatan doseg i osvještavanje korisnika koji dolaze do ZONE, čak i nakon završetka kampanja. 

Gdje je ZONA danas? Širi se otvaranjem novih programa, surađuje s velikim brojem suradnika te globalno utječu na veću brigu o vlasitom zdravlju u Zagrebu i Hrvatskoj. Nastavljaju suradnju s Midasom i poručuju svima koji su na početku ili im je potrebno osvježenje u poslovanju: javite se u Midas, naše povjerenje su u potpunosti opravdali!”