Svi filmovi prikazuju značenje fizičke aktivnosti i napornog rada. Cilj im je što zadovoljniji i aktivniji stila života. Reebok nastavlja u svojem tonu s ciljem mijenjanja svijesti i percepcije te doživljaj samog fitnessa. Ovo je novi razvojni put „BE MORE HUMAN“ filozofije čiji je glavni motiv inspirirati i ohrabriti ljude kako bi postali boljom verzijom sebe, u mentalnom i fizičkom smislu. Prvi u nizu, film je naziva „RUKE“. Inspirativan i pun simbolizma, kroz različite životne situacije govori o ljudskim pogreškama i bitkama zapisanima u našim ožiljcima i žuljevima. Prikazuje snagu svih onih koji, svakodnevno, pomiču granice izdržljivosti svoga tijela, s fokusom na ruke pune ozljeda koje su itekako vrijedne divljenja. „MAMA“ je druga emotivna i dirljiva priča o bliskost majke i kćeri. U trenutku kada djevojčica ulazi u majčinu garderobu i isprobava njezine cipele s visokom potpeticom, pronalazi stare Reebok Nano tenisice. Ona otkriva drugu stranu svoje majke. Tada započinje njeno divljenje i fasciniranost svojom majkom. Umjesto igranja s visokim potpeticama, djevojčica isprobava majčine tenisice u kojima otkriva jedan posve drugi, snažniji svijet.
Nova Reebok globalna kampanja koja slavi fizičku i ljudsku povezanost
Najčitanije
Najnovije
'Ne napadajte moju zemlju!’: Karleuša ponovila optužbe na račun Hrvatske, Severina opet glavna meta
Silvija iz 'Braka na prvu' kreće po svjetsku slavu: Hoće li postati prva Hrvatica u poznatom realityju?
Valentina već osjeća leptiriće zbog Dejana, a Dottie razočarana Josipom: 'Koketiram, ali nije se uključio!'

