Ovom suradnjom, Gigi i Reebok žele zajedničkim snagama potaknuti sve žene da pomoću fitnessa zanemare svu negativnost koja ih okružuje i to na način da koriste tri ključna elementa Reebok delte – zaštitnog znaka brenda koji simbolizira fizičke, mentalne i društvene promjene koje se razvijaju u skladu s fitness lifestyleom. Kao model internacionalnog kalibra, Hadid je itekako upoznata s pritiskom vlastite ljepote, a to je nešto s čime se danas suočava gotovo svaka žena. Gigi je upravo kroz fitness pronašla svoj mir.
Gigi Hadid je novo lice Reebok #PerfectNever platforme
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’