Esprit, koji je na tržištu od 1968., uspješno posluje pod motom 'We want to make you feel good to look good'. Jednostavnost, svježina, autentičnost i ležernost samo su dio modnih atributa te uspješne modne marke koja se bavi stvarnim ljudima. Esprit, koji je prisutan na 40 svjetskih tržišta, ovog proljeća nastavlja s kampanjom #ImPerfect, koja je prvi put uspješno predstavljena krajem prošle godine. Zabavan i plesno obojen sadržaj kampanje donosi važnu poruku o izražavanju osobnosti. U proljetnoj verziji se 12 potpuno različitih pojedinaca izražava kroz ples i legendarnu pjesmu iz 90-ih godina prošlog stoljeća 'Pump up the Jam'. Rezultat kampanje je zaigran i osoban odnos pojedinca prema modi. Pridružite se modernom i plesnom pokretu na društvenim mrežama i postanite dio Esprit zajednice pod #ImPerfect. Pored ove samostalne trgovine, za sada jedine u Hrvatskoj, uskoro se planira otvaranje još jedne Esprit trgovine, koja će se nalaziti u trgovačkom centru City Center one East. Snažnije prisustvo Esprit-a na regionalnim tržištima dio je strateških regionalnih planova multinacionalne tvrtke Sportina Group za 2016. godinu, koja do kraja godine planira povećati broj svojih prodajnih mjesta sa 315 na ukupno 350. Foto: Promo
Prva Esprit trgovina u Hrvatskoj
Kako će Uran u Blizancima utjecati na svaki znak zodijaka: Veliki astrološki tranzit započinje 7. srpnja
Svi govore o kortizolu: Mi govorimo o namirnicama koje mogu biti razlogom za povišeni hormon stresa
Za sve koji se ne mogu domoći trenutno najpoželjnijih Miu Miu tenisica: Adidas je izbacio Ghost Sprint