'Personalizirane torbe krenule su od Louis Vuittona, Hermesa do Fendija i napravile totalni boom u svijetu jer su ih počeli posebno izrađivati isključivo za top svjetske poznate osobe od Rihanne, Kate Hudson, Kim Kardashian pa sve do Reese Whiterspoon i Sarah Jessice Parker, a za tim su naravno poludjele i sve fashionistice koje za to moraju izdvojiti od 3000 eura na više, jer su 'custome made' i postoji posebna lista čekanja. Tako da izvorna ideja nije moja, ali moja ideja je utoliko što sam pronašla brand koji ih proizvodi u Italiji te kao glavni buyer za Heruc Galeriju predložila da i mi nudimo istu mogućnost našim kupcima, pazivši pritom da naše cijene naravno budu itekako prihvatljive', ispričala je Lana Biondić za Story.hr svoj novi poslovni pothvat i kazala kako će se prosječna cijena torbica kretati oko 1500 kn. 'U današnje vrijeme moda je već postala toliko masovna, sve je prožvakano i bez duše, high street štancanja progutala su svu dozu individualnosti, stoga me projekt 'brand your bag' iskreno oduševio', kazala je Lana i dodala kako su torbice rađene od eko kože, dok su one sportske platnene.

Objašnjava nam kako su joj se s biznisom S-dress haljina otvorila mnoga vrata u svijetu, pa joj je, kaže nam, iznimno drago što neke poslastice poput torbi s inicijalima može učiniti dostupnima i Hrvaticama koje vole pratiti 'must have' trendove. A na pitanje hoće li ove torbe osvojiti i svjetski poznate dame, Lana kaže: 'S obzirom da je ova linija torbi s kojom surađujemo u Italiji već neko vrijeme apsolutni hit, nose ih od Laure Pausini do Belen Rodriguez, a po našim upitima sam gotovo sigurna da ćemo uskoro vidjeti i kod nas prelijepe mlade dame koje šeću svoje inicijale za razliku od stereotipnih brandova na koje smo već navikli'. Za brojne modele već dobiva upite, a prijateljice je ne prestaju obasipati pozivima. 'Čim sam objavila na Instagramu svoje dvije torbe s inicijalima prijateljice su me obasipale pozivima, bilo je još sve obavijeno velom tajne dok nismo potpisali ovu suradnju, tako da sam neko vrijeme puštala i da se spekulira o mom tzv. 'LB brandu torbi' no svi koji me poznaju znaju da nisam narcisoidne prirode, stoga se niti moja linija haljina, a niti kozmetike nikada nije zvala mojim imenom. To što sam mozda dijelu javnosti poznata, želim samo iskoristiti utoliko sto svojim imenom podupirem svoj brand ali on mora imati svoju samostalnu tržisnu poziciju i vlastiti imidž', ispričala je Lana i za kraj s nama podijelila jednu simpatičnu anegdotu: ''Bilo mi je slatko ćuti od jedne prijateljice kada mi je rekla: 'Ali Lana, ti znaš da bi ja nosila i tvoje inicijale ali ovo s mojima je još i bolje''.
Autor: Željka Stanković Foto: Robert Gašpert