Velika glazbena zvijezda ovih prostora, Doris Dragović (64), iznenadila je svoju publiku pokretanjem novog biznisa. Dosad su je samo imali prilike gledati na pozornici, a odsad će moći i doslovno ponijeti dio njezine karizme sa sobom. Lansirala je vlastite majice i popratne artikle, kao što su dječji bodiji, ruksaci, platnene vrećice...
Inspiracija su joj bile njezine najpoznatije pjesme pa se tako na predmetima mogu pronaći stihovi poput 'Željo moja', 'Nije kriva srdela', ali i majica koja poručuje publici koliko ih Doris cijeni jer ima natpis 'U srcu vas nosim. Doris'.
Riječ je o suradnji s mladim hrvatskim dizajnerima u koje Doris ima duboko povjerenje. Prepoznala je njihov talent i odlučila im dati kreativnu slobodu. S porukama na proizvodima željela se stvoriti duboka povezanost s ljudima, bez obzira na to o kojoj generaciji se radi.
Zbog lansiranja svojih proizvoda, Doris je i osobno stala ispred objektiva. Zaštitno je lice svoje kolekcije.
'Iznenađenje! Odjeća s potpisom Doris - za velike i malene!', poručila je pjevačica, a u komentarima je dobila brojne poruke podrške. Prošle godine je i Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, pokrenuo svoju liniju proizvoda nakon pobjede na Dori, a onda umalo i pobjede na Eurosongu - završio je na drugom mjestu, što je najbolji uspjeh Hrvatske u povijesti na tom glazbenom natjecanju.