Među više od 300 prijavljenih projekata, agencija i destinacija odabrano je po pet finalista u osam kategorija – Ugostiteljstvo, Putnička agencija, Manifestacija, Suvenir, Propaganda, Novi projekt u turizmu, Osoba ili udruga i Destinacije godine.
Lošinjski krokant Crocantessa pobjednik je svoje kategorije, te je s replikom antičkog nakita „Ninske i Visočke naušnice“ podijelio prestižni naslov najboljeg novog suvenira u turističkoj ponudi Hrvatske.
Nekoć tradicionalna slastica lošinjskih kapetana izrađuje se ručno, prema obiteljskom receptu i pakira u luksuznu ambalažu koja ga štiti od loma.
Zamišljen je kao poklon ili kao suvenir, a onaj koji ga dobije može ga razbiti za sreću i podijeliti s dragim ljudima.
Tradicija lošinjskog krokanta živi i danas pa gotovo da nema svečanosti na kojoj se ne razbija sabljom, a o ovom omiljenom i gotovo obaveznom suveniru s otoka Lošinja više možete pronaći ovdje.