A$AP Rocky službeno je postao ambasador brenda Chanel, čime se pozicionirao kao jedno od ključnih muških lica u povijesti kuće koja je od samih početaka određena naglašenom ženskom perspektivom. Chanel je pažljivo birao muška lica s kojima se surađivalo do sada, pa tako ni Rocky nije iznimka, ali moglo bi se reći da on označava svojevrsnu točku evolucije brenda.
Njegova službena Chanel era započela je spektakularno, kratkim filmom koji najavljuje Métiers d’art 2026 kolekciju, snimljenim u New Yorku pod režijom Michela Gondryja. Estetika filma, poželjni eskapizam, i ritam grada, savršeno se poklapaju s onim što Rocky već godinama utjelovljuje, vizionarskom sintezom mode, kulture i osobnog stila.
Zašto je Rocky savršeno lice Chanelove nove faze
A$AP Rocky nije samo reper, modna ikona ili celebrity, on je rijedak spoj triju modnih kodova koji se uglavnom pojavljuju odvojeno - visoke mode, ulične subkulture i celebrity pop kulture. Njegov stil je hibrid koji oblikuju couture siluete, streetwear energija, preppy akcenti, Y2K ironija i humor, arhivski komadi i modna povijest. Brendovi ga obožavaju jer on istovremeno na njemu visoka moda djeluje pristupačno kul, a u svakom outfitu ostavlja trag autentičnosti.
Rockyjeva modna prošlost
Njegova karijera u modi počela je kroz suradnje s Dior Men, gdje je bio ključni dio Kim Jonesove transformacije muškarca u globalnog dandyja, spajajući sofisticiranost i street kodeks. Za Gucci je pružio odličnu dozu cool luksuza, dok su vizuali s Bottega Veneta (Blazy era) oni na kojima smo puno učili i naučili. Rocky je redefinirao i kampanje za Mercedes-Benz, Pumu, Ray-Ban, Celine i druge, pokazujući da nije model, već estetska referentna točka. Tu je i couple estetika koju oblikuje s Rihannom, jer zajedno stvaraju snažan fashion duo u kojem svaki ima vlastiti identitet, međusobno se nadograđuju, brišu granice muškog i ženskog stylinga i donose nove narative.
Treba li Chanel Rockyja više nego obrnuto?
Chanel njeguje tradiciju, ženska snaga, nasljeđe, eleganciju. Ono što im je trebalo nije promjena, nego proširenje perspektive. Rocky to radi savršeno, on uvodi mušku energiju i modernost bez prekida tradicije, on prepričava Chanel kroz sebe i neodoljive detalje. Rocky nije samo novo lice Chanel kampanje, on je simbol pomaka koji industrija već godinama najavljuje, a sada i oživljava. Zato je ovo jedan od onih trenutaka u modi 2025., koji će se pamtiti.
A što su A$AP Rocky i Matthieu Blazy izjavili povodom ove izuzetne suradnje?
A$AP Rocky: „Matthieuova mašta pomiče granice mode. Njegovi dizajni istovremeno djeluju osjetljivo i snažno, ukorijenjeni su u stvarnosti, ali ujedno uvijek potiču na maštanje. Jako se veselim vidjeti ga u Chanelu”.
Matthieu Blazy: „Rocky je nevjerojatan umjetnik koji u svaki projekt ulaže srce i dušu, a uz to je i izvanredan čovjek. Glazbenik, glumac, otac, prijatelj… donosi toliko toga i uvijek djeluje s ljubaznošću. Presretni smo što ga možemo pozdraviti u Chanelu, a ja se veselim što ćemo ponovno surađivati”.