U samo nekoliko dana od lansiranja odlične kampanje za Adidasov model tenisica SL72, modela za koji se predviđa da će s vrha popularnosti skinuti sve trenutne favorite, nastali su problemi. Naime, nositeljica kampanje je slavni model Bella Hadid, a kampanja je posvećena modelu tenisica koji je predstavljen u ljeti 1972. godine, u ljetu u kojem su se odigrale i Ljetne olimpijske igre u Minhenu, igre u kojima se, na žalost, dogodio teroristički čin napada na izraelske sportaše od kojih je 11 i preminulo, a napad je bio izveden od strane palestinskih terorista. 

Na dan pokretanja kampanje, Adidas se našao na meti kritika jer je odabrao Bellu Hadid kao jedno od zaštitnih lica, a poznato je koliko se ona zalaže za mir u Palestini. To je bilo dovoljno i za brzo reakciju Američkog židovskog odbora (AJC) prema Adidasu, a koji je na platformi X objavio sljedeće: “Na Olimpijskim igrama 1972. u Münchenu, palestinska teroristička skupina je ubila 11 Izraelaca i uzela ih za taoce. Crni rujan. To što je Adidas odabrao vokalni anti-izraelski model za podsjećanje na ove mračne Olimpijske igre je ili veliki propust ili namjerno huškački. Nijedno nije prihvatljivo. Pozivamo Adidas da riješi ovu nečuvenu pogrešku.”

Bella Hadid u sporu s Adidasom zbog kampanje za tenisice SL72
Foto: Adidas


Prema viđenom Adidas se očitovao s informacijom kako će "revidirati" svoju kampanju s Hadid. "Svjesni smo da su uspostavljene veze s tragičnim povijesnim događajima - iako su potpuno nenamjerni - i ispričavamo se za bilo kakvu uzrujanost ili uznemirenost koju smo uzrokovali. Kao rezultat toga, revidiramo ostatak kampanje. Vjerujemo u sport kao snagu koja ujedinjuje cijeli svijet i nastavit ćemo s našim naporima da zagovaramo različitost i jednakost u svemu što radimo", stoji u izjavi za USA Today.

Prema informacijama s portala TMZ, Bella Hadid je spremna pokrenuti pravni postupak protiv Adidasa zbog nedostatka odgovornosti, iako se ističe kako još uvijek postoji prostora dogovor jer Bella Hadid ima ugovor s Adidasom. U međuvremenu obje strane su uklonile kampanju s društvenim mrežama, a odvjetnički tim Belle Hadid smatra kako Adidasu nedostaje javna odgovornost jer su je učinili licem svoje kampanje u čast Olimpijskih igara u Münchenu 1972. godine. Sve je ovo izazvalo snažnu reakciju tržišta koje se podijelilo. Mnogi brane Hadid, dok drugi vjeruju da je Adidas postupio ispravno povlačeći kampanju, a kakav će biti ishod kampanje i suradnje, ostaje za vidjeti.