Umjesto da čeka princa,da dođe i spasi je, preuzela je kontrolu nad svojom sudbinom. Slično tome, dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama koje se odupiru nasilju. Inspirirana pričama hrabrosti, nova Mrvoševa kolekcija nevjerovatan je spoj minimalističkog dizajna i snažnih poruka.

Nova kolekcija Zorana Mrvoša
Foto: Marko Grubišić

Igra se njegovom omiljenom crnom bojom, gdje mješajući teksture i nijanse crne stvara razigranost. Kampanja koju potpisuje Fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno bijela da se još više naglasi dojam moći. Svaka haljina nosi priču o ženi koja neustrašivo stoji protiv nasilja a istovremeno odiše ženstvenošću i odlučnošću.

Prikazuju to i protagonistice Mrvoševe nove kampanje, u kojoj one nisu profesionalni modeli, već istinske heroine, svaka u svom području rada.One su javne osobe, Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizami borbu za prava žena. Ova kolekcija, nije samo moda, to je poziv na akciju.

Nova kolekcija Zorana Mrvoša
Foto: Marko Grubišić

Ona je prvi dio priče koju nam Mrvoš priča. Uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije prodaje dio prihoda će ići za neku od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja čime odjeća postaje instrument promjene i podrške. Specifičnost Mrvoša kao strastvenog kinologa je i korištenje i promocija rasnih pasa.

Nova kolekcija Zorana Mrvoša
Foto: Marko Grubišić

Oni su dio modne priče. Ovaj put odabir je pao na perzijske hrtove,plemenitu pasminu koja svojim izgledom odaju krhkost i eleganciju, a koji vrlo lako postaju snažni lovci i pokazuju snagu koja nije uvijek očigledna na prvi pogled i čeka samo da bude otkrivena. Mrvoša u njegovim modnim pričama vjerno prati i partner Purina Pro Plan koja brine da snaga i moć, uz ljepotu i zdravlje uvijek budu na prvom mjestu.