The Ordinary, poznat po svojoj transparentnosti i znanstvenom pristupu njezi kože, nedavno je lansirao kampanju pod nazivom The Periodic FableTM, koja se kritički osvrće na često zbunjujući jezik koji se često može čuti u kozmetičkoj industriji, reklamama, kampanjama i na društvenim mrežama. Ova kampanja na jednostavan, zanimljivi i pregledan način zamjenjuje elemente periodnog sustava s 49 popularnih marketinških izraza poput anti-age, fat freezing, smart, medical grade... ističući kako su mnogi od tih pojmova bez stvarne znanstvene osnove.

The Ordinary The Periodic Fable
Foto: The Ordinary

Kampanja je dio šire platforme brenda The Ordinary pod nazivom The Truth Should Be Ordinary, koja je pokrenuta ranije ove godine i nudi otvoren pristup stručnim dokumentima koji razotkrivaju mitove o znanosti ljepote i njege kože, potaknuti činjenicama iz nedavnog istraživanja, koje je proveo The Ordinary, a koje je otkrilo da „više od polovice britanskih potrošača proizvoda za njegu kože kaže da će prije vjerovati proizvodu koji se opisuje kao ‘luksuzan’".

Kroz distopijski film u režiji Olivije De Camps, kampanja prikazuje učionicu u kojoj studenti, pod utjecajem hipnoze, izvode popularne skincare trendove. Film završava buđenjem jednog studenta, simbolizirajući oslobađanje od marketinških zabluda i poziv na kritičko promišljanje.

Kako koristiti The Periodic Fable?

The Periodic FableTM zamišljen je kao edukativni alat koji vam pomaže razumjeti i prepoznati marketinške trikove u industriji njege kože, razumjeti što stoji iza popularnih izraza na proizvodima ili u reklamama, a sve s željom da globalnom tržištu pomogne osvijestiti beauty istine.

Koristi se jednostavnim pregledom i otvaranjem pojmova, čitanjem osnovih informacija koje bi vas trebale potaknuti da prepoznate razliku između stvarnih znanstvenih činjenica i marketinških priča.

The Ordinary
Foto: The Ordinary

Kampanja brenda The Ordinary izazvala je snažnu reakciju među potrošačima i stručnjacima u industriji ljepote. Na Redditu, korisnici su izrazili oduševljenje kampanjom, ističući njezinu edukativnu vrijednost i potrebu za većom transparentnošću u industriji. Amy Bi, potpredsjednica brenda u The Ordinary, istaknula je da kampanja omogućava potrošačima da prepoznaju marketinške taktike i donesu informirane odluke.

Iako je kampanja uglavnom dobro prihvaćena, ima i onih koji smatraju da se iza ove kampanje krije neka druga komapnja, ali većina komentara podržava inicijativu brenda u promoviranju transparentnosti i edukacije među potrošačima.