The Ordinary, poznat po svojoj transparentnosti i znanstvenom pristupu njezi kože, nedavno je lansirao kampanju pod nazivom The Periodic FableTM, koja se kritički osvrće na često zbunjujući jezik koji se često može čuti u kozmetičkoj industriji, reklamama, kampanjama i na društvenim mrežama. Ova kampanja na jednostavan, zanimljivi i pregledan način zamjenjuje elemente periodnog sustava s 49 popularnih marketinških izraza poput anti-age, fat freezing, smart, medical grade... ističući kako su mnogi od tih pojmova bez stvarne znanstvene osnove.
Kampanja je dio šire platforme brenda The Ordinary pod nazivom The Truth Should Be Ordinary, koja je pokrenuta ranije ove godine i nudi otvoren pristup stručnim dokumentima koji razotkrivaju mitove o znanosti ljepote i njege kože, potaknuti činjenicama iz nedavnog istraživanja, koje je proveo The Ordinary, a koje je otkrilo da „više od polovice britanskih potrošača proizvoda za njegu kože kaže da će prije vjerovati proizvodu koji se opisuje kao ‘luksuzan’".
Kroz distopijski film u režiji Olivije De Camps, kampanja prikazuje učionicu u kojoj studenti, pod utjecajem hipnoze, izvode popularne skincare trendove. Film završava buđenjem jednog studenta, simbolizirajući oslobađanje od marketinških zabluda i poziv na kritičko promišljanje.
Kako koristiti The Periodic Fable?
The Periodic FableTM zamišljen je kao edukativni alat koji vam pomaže razumjeti i prepoznati marketinške trikove u industriji njege kože, razumjeti što stoji iza popularnih izraza na proizvodima ili u reklamama, a sve s željom da globalnom tržištu pomogne osvijestiti beauty istine.
Koristi se jednostavnim pregledom i otvaranjem pojmova, čitanjem osnovih informacija koje bi vas trebale potaknuti da prepoznate razliku između stvarnih znanstvenih činjenica i marketinških priča.
Kampanja brenda The Ordinary izazvala je snažnu reakciju među potrošačima i stručnjacima u industriji ljepote. Na Redditu, korisnici su izrazili oduševljenje kampanjom, ističući njezinu edukativnu vrijednost i potrebu za većom transparentnošću u industriji. Amy Bi, potpredsjednica brenda u The Ordinary, istaknula je da kampanja omogućava potrošačima da prepoznaju marketinške taktike i donesu informirane odluke.
Iako je kampanja uglavnom dobro prihvaćena, ima i onih koji smatraju da se iza ove kampanje krije neka druga komapnja, ali većina komentara podržava inicijativu brenda u promoviranju transparentnosti i edukacije među potrošačima.