Čini se da je nemoguće skrolati TikTokom a ne naletjeti na cure koje ispod očiju imaju eye patches s Rhode logom. Nose ih influencerice, urednice pa i sama Hailey. Rhode eye patches, jastučići za ispod očiju s istaknutim logom brenda, još nisu službeno lansirani, ali su postali must-have beauty proizvod.
Dobro došli u svijet soft drop najava, gdje se proizvodi ne reklamiraju, već pokazuju, i to na način koji u vama budi pitanje što ako ja propustim ovo i zašto ne znam da je to već dostupno?!
Jedno je sigurno, Hailey Bieber i njezin brend Rhode Skin dobro su izučili lekciju današnjeg beauty marketinga, proizvod mora biti i skincare i estetski objekt želje. A s eye patchevima čini se nema greške, jer tržište eye patch proizvoda je snažno rastući segment unutar globalne skincare industrije. Odlični financijski rezultati odraz su porasta osobne potrošnje na self-care i wellness proizvode, odgovor na rastuću potrebu za brzim, vizualno atraktivnim rješenjima, posebno među mlađom populacijom, te ogroman utjecaj društvenih mreža, gdje su eye patch proizvodi postali vizualno prepoznatljiv sadržaj.
Na TikToku hashtag #eyepatches ima preko 229 milijuna pregleda, a dodatne oznake poput #undereyepatches, #dewpuffyeyes, #skincaretips i sl. dodaju još desetke milijuna. Brendovi poput Dieux, Topicals, Pixi, Peter Thomas Roth a sada potencijalno i Rhode, stvaraju proizvode koji nisu samo funkcionalni nego i must have beauty zajednice, što otvara prostor za uspjeh.
Rhode zna kako današnji korisnici žele više od samo hidratacije, žele osjećaj i pripadnost. Svaki proizvod s Rhode logom dolazi s jasnom estetikom, funkcijom i mogućnošću da postane viralan. To je rezultat dubokog razumijevanja toga što publika želi nositi, snimati i dijeliti. Brend i ovim beauty teaserom potvrđuje da razumije kako spojiti poslovne investicije s trendovima tržišta, proizvode ne lansira impulzivno već u pravom trenutku, s pravom estetikom, i kroz kanale koji maksimiziraju vidljivost.
To je primjer vrhunski tempiranog i osmišljenog pozicioniranja u beauty industriji, onog u kojem je sastavni dio i beauty FOMO trenutak.