Industrija grickalica, više nego ikada prije, prolazi kroz ogromnu transformaciju u 2025. godini, potaknuta sve kreativnijim preferencijama potrošača, globalnim kulinarskim utjecajima i sve većim naglaskom na zdravlje i dobrobit. Grickalice više nisu samo brza rješenja za glad - postale su način za istraživanje novih okusa i uživanje u malim trenucima luksuza. Najvažnije od svega, ljudi prilikom grickanja žele uživati bez kompromisa u okusu i hrskavosti. No, dodatno traže i zdravije alternative grickanju pa sve više njih bira proizvode koji su jednako hrskavi i ukusni kao klasične grickalice, ali s manjim udjelom masti. Brendovi poput Chio Oven Baked upravo zato bilježe rast – njihov čips pečen u pećnici ima 70 % manje masti od klasičnog, a okus ostaje jednako intenzivan.
Raznolikost okusa još je jedan trend u snackanju. Konzumenti više ne žele „jedan za sve“ pristup. Najtraženiji su različiti okusi koji se mogu prilagoditi raspoloženju ili prigodi. Posljednje vrijeme nismo mogli ne primijetiti trend „dodavanja“ okusa kiselih krastavaca mnogim proizvodima. Tako je na TitToku bila popularna, primjerice, šećerna vuna s kiselim krastavcima – za nas „too much“ ili „no thanks“. Miješanje kombinacije slatko-ljuto, kiselo-slano, egzotične arome… pokazuju da volimo eksperimentirati. Za one koji vole intenzivnije note, Chio Oven Baked dolazi s okusom paprike, za trenutke kada želimo nešto kremasto i aromatično, tu je kombinacija kiselog vrhnja i luka, dok, naravno, postoji i klasični slani Chio Oven Baked čips, jer jednostavnost je ponekad najbolja najbolja.
Snack nije samo hrana – postao je dio rituala, savršeni lifestyle moment. Bilo da je riječ o druženju s prijateljima, gledanju serija ili „me time“ trenutku, potrošači biraju proizvode koji se uklapaju u njihov stil života. Chio Oven Baked tako funkcionira i kao guilty pleasure bez grižnje savjesti. Kako to? Jer je pečen u pećnici, a ne pržen, te zbog toga ima 70% manje masti u usporedbi s klasičnim čipsom. Okus je pritom bez kompromisa, baš kao i hrskavost, što pokazuje da Chio kao brend itekako prati trendove. Njegova tekstura i zvuk hrskanja („krck“), u potpunosti prati taj crunchy trend.
Promatrači trendova u gastronomiji, uz malu pomoć TikTokera, identificirali su naše najveće žudnje. Uz odvažne okuse, hrskavost se pokazao kao najveći trend. Traži se u svim obrocima, od doručka do ručka i večere, što tjera prehrambene brendove da reagiraju i ponude mnoštvo inovativne hrskavosti i u drugim proizvodima, ne samo u grickalicama. Ipak, grickavi snackovi su klasik kojemu je, ipak, najteže odoljeti. Kad poslastice poput Chio Oven Baked čipsa dolaze savršeno hrskavi, u neodoljivim okusima i sa 70 % manje masti, onda je jasno da smo dobili novi hit snack. Kako brendovi nastavljaju pomicati granice okusa, nutritivnih vrijednosti i uživanja, jedno je jasno: grickanje u 2025. nije samo hrana - radi se o doživljavanju najboljeg od onoga što kulinarska kreativnost nudi.
*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Chio.