Jamnica plus predstavlja novu liniju proizvoda pod imenom Toco Selection, donoseći na hrvatsko tržište vrhunske prirodne sokove i nektare koji podižu očekivanja potrošača na novu razinu.

Toco Selection obuhvaća sto posto prirodne voćne sokove te nektare s visokim udjelom voća, izrađene bez kompromisa u sastavu i okusu. U ponudi su okusi sto posto naranča, jabuka i ananas, kao i voćni nektari u varijantama naranča, marelica, jagoda, crni ribiz i borovnica-nar, pažljivo kreirani kako bi zadovoljili potrebe modernog potrošača koji traži prirodnost, okus i kvalitetu.

Toco selection - okusi
Foto: promo

Kao i u svim proizvodima iz Jamnice, korišteni su prirodni sastojci najviše kvalitete, čime se potvrđuje posvećenost kompanije visokim standardima. Toco Selection nosi slogan 'Gutljaj bliže prirodi', naglašavajući autentičnost i svježinu svakog gutljaja.

Posebna pažnja posvećena je i ambalaži – elegantna 0,25 L staklena nepovratna bočica ističe se vizualno i sadržajno, nudeći više od uobičajenih pakiranja i osiguravajući istinski premium doživljaj za potrošača.

'Toco Selection predstavlja našu predanost razvoju vrhunskih proizvoda koji odgovaraju željama suvremenih potrošača. Željeli smo ponuditi sokove koji su uistinu prirodni, bogatog okusa i visoke kvalitete, bez nepotrebnih dodataka. Ponosni smo na činjenicu da smo uspjeli spojiti vrhunske sastojke, atraktivnu ambalažu i autentičan doživljaj uživanja u voću – upravo onako kako to naši kupci i očekuju od Jamnice', izjavila je Ana Lakić, direktorica marketinga i razvoja Jamnice plus.

Toco Selection odabir je ugostiteljskih objekata koji žele u svojoj ponudi imati napitke izrađene od prirodnih sastojaka, bogatog okusa i vrhunske kvalitete, pružajući gostima piće koje prati suvremene trendove zdravog i svjesnog konzumiranja.